Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 24 augusti 2012 14:34

 

Idag har jag ännu mer ont i halsen än igår, och inte blir det bättre när skoldagen tillbringas ute med lagtävlingar HELA dagen? Men kul var det!

Vårt lag vann inte, men konstigt, det var arton lag?! 


Resten av dagen ska jag nog bara slappa och städa lite på rummet, herregud det ser ju typ alltid ut som ett bombnedslag i mitt rum! :/

Måste ta tag i det idag...


Kommer nog inte bli så mycket bloggning idag, orkar inte.

Nu ska jag nog sluta blogga, mamma kom nyss hem för att ha hämtat tjejerna på dagen och det åskar!


 

Kram

Av Frida - 23 augusti 2012 14:35

 

Woop woop!


Vad jag har längtat tills att börja skolan! 

Allt nytt är så roligt och bra!   

Våra nya lärare är också bra, men idag hade vi bara en informations dag typ   

Mina mentorer heter Karin, 31 snart, och Rune, 60 snart. 

Tror det kommer bli ett väldigt roligt läsår   


I morgon ska det bli väldigt kul för då åker åk. 6-9 till Mangen och ska vara där hela dagen

och göra olika aktiviteter i grupp, som en tävling typ!  

Fast kommer bli lite läskigt tycker jag


Men jag tycker det ska bli ÄNNU roligare på måndag, då börjar skolan "på riktigt" och vi får våra Ipads då!  

Gud vad kul, för då kan jag ju blogga på skoltid ( vi får göra det på rasterna då! )

Whihooooooooooooo! 

Äntligen!


Nu är jag hemma och har lite ont i halsen   

Igår blev det ingen bloggning för jag var med Kajsa ju och vi gjorde videor hela tiden! 

Det var jättekul och knäppt så de kommer upp på bloggen först när vi redigerat de   

   


Av Frida - 21 augusti 2012 10:59

Igår kväll gick jag på promenad med pappa, 8 kilometer!   Väldigt bra träning!   

Tog lite bilder därifrån som jag tänkte lägga upp nu!

                 

Av Frida - 20 augusti 2012 14:22

Jag beställde några smycken i fredags och de hade kommit på posten idag!

Första gången jag beställer hem något till mig :)

Smyckena kommer från Imbusy.se


           


     

Av Frida - 18 augusti 2012 18:54

 

Jag ljuger inte!

När vi var på enduron idag så såg vi när tävlingen var slut att Sveriges bästa enduroförare Joakim Ljunggren, världsmästaren ( vet inte namnet på han men han är i alla fall spanjor ) och världsmästarens lillebror som också är väldigt bra! ☺

Var så coolt att få träffa de och pappa frågade om han kunde få ta ett kort på mig och han och det fick vi!

Här kommer resten av bilderna! ☺


  

         


Nedan börjar bilderna när jag träffade de och när de åkte ett varv i skogen som träning ☺                                 


Vad tycker ni?

Coolt att ha träffat de!

Av Frida - 18 augusti 2012 18:37

Idag har jag varit hela förmiddagen med pappa, Annika, Samuel och Marit och Jörgen                                                                 ( två som gör reklam för Fit Line ) och gjort reklam för Fit Line på en Enduro tävling! Det har faktist varit väldigt kul idag ☺

Och här kommer första bomben med bilder från idag!

 

                         

Bilderna nedan tog pappa ^^        

Och de här tog jag                  

Av Frida - 16 augusti 2012 19:59

Har alldeles nyss torkat mig och haft vattenkrig med pappa, Samuel, Ludde och Nicke!

Var super kul eftersom det är så varmt idag!  ♥

Riktigt härligt väder de senaste dagarna ☺


Här kommer lite bilder som Annika tagit, för nu ska jag äta mumsig kvällsmat!

PIZZA!


                       

Av Frida - 16 augusti 2012 12:27

Jo idag på förmiddagen har jag varit på Carmas och Zelmas dagis, igår var vi också där för att "skola" in de, för Crama har inte varit där på länge och Zelma har aldrig gått på dagis förut! ^^

Idag så skulle de gå på utflykt (carmas grupp) till hennes frökens hus och träffa hennes djur!


Det var väldigt roligt, hon har en kanin som heter Alfons, två hundar som heter Selma och Vilma och en katt som heter Ceasar! ♥

Sötare katt och mjukare katt har jag aldrig träffat!

Åhh, skulle lätt kunnat stoppat han innanför tröjan och tagit med han hem... 

Här kommer bilder på de!


         

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards