Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 13 augusti 2012 20:56

Idag har jag plockat blåbär med familjen, sprungit på löpbandet 2.5 km och ska snart sova hos Julia!

Så jag tänkte snabt visa bilderna från idag ☺

 

                         

Av Frida - 12 augusti 2012 21:30

                      

Vi hade det superkul där, en av der roligaste dagarna jag varit med om! ♥

Så mycket vi badade och åkte karuseller, stojade och busade - roligare kunde det inte blivit! ☺

 

Har du varit där?



Av Frida - 12 augusti 2012 15:55

 


Är just nu hos Tova och tänkte uppdatera lite!

Vi  har badat på Österängarna och haft det väldigt kul, nu ska vi strax se på handbollsfinalen och sen sälja pandaprodukter om vi hinner och orkar! :)

Här får ni lite bilder från idag!                             

Av Frida - 11 augusti 2012 20:55

                   


Fick ett par nya skor av moster som jag håller på att gå in mig i!

Skit snygga tycker jag! ;)

Rickard sprang runt med något och ropade i den till alla barn som sprang runt "nu räcker det!"

Haha! Hur gullig?


Har haft det jättekul och mysigt och ska snart gå hem.

Men i morgon lovar jag att lägga upp bilder från Leksand! :)


XOXO FRIDA

Av Frida - 5 augusti 2012 16:49

Har på mig en ansiktsmask med Lea! Det kliar just nu som satan på min näsa men jag får ju inte klia! :O

Jaja, har varit ute med hennes kaniner och lite sånt och senare idag kommer det komma upp en video, en rolig video som jag och Lea gjort!

 

XOXO FRIDA

Av Frida - 4 augusti 2012 20:45











 



           



Har fotat vatten bilder igår och jag tycker de blev rätt coola!! ☺

Ni får skriva vad ni tycker om de, och kanske gör jag förklaring på hur man fotar såna bilder när designen är färdig!


Är hos Lea nu och har varit ute med hennes kaniner och fotat. 

Tyvärr kommer ni inte få se bilderna, för jag har så mycket annat att göra med bloggen!!

 

Här kommer två härliga bilder på mig och Lea:

   

 

 


Av Frida - 4 augusti 2012 15:21

Fotade bokeh igår, gjorde vanlig ohc bokeh bild så ni ska se vad det föreställer!

   

 

   

 

   

 

   

 

   

 

 

 



 

 


    

 

   

 

Förresten har jag varit med Lea hela dagen, därför har det inte blivit någon bloggning!

Har varit grymt kul och senare ska vi åka till Lea och sova över där! 

Blir första gången jag sover där så det ska bli så kul! ♥

 

Är så sjukt peppad inför blogg-lyftet och snart är jag färdig med det!

Kommer nog vara helt färdig i morgon och då får ni skriva vad ni tycker! ☺

 

 

Av Frida - 2 augusti 2012 21:46

             


Vet att jag har stavat fel men jag orkar inte ändra det! 

Tog lite knäppa tuggummi bilder igår kväll plus lite fula grimaser, men valde endast en grimas bild!

Sitter och väntar på att handbollen mella Sverige-Island ska börja, den börjar 22.15

 

VAD TYCKER DU OM BILDERNA??


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards