Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 2 augusti 2012 19:26

Nu på eftermiddagen har familjen spelat minigolf, som ni ser är Sara en framtida minigolfspelare!
Jag kom sist men jag har lärt mig att behärska mig så jag blev inte sur ☺
I morgon åker vi hem men det kunde vi lika gärna gjort idag, så mycket som det regnade!
Allt är packat och nyss har jag ätit glass!

                       

 

Av Frida - 1 augusti 2012 10:14


     

Drar till stranden alldeles strax!
Jättefint väder idag ☺

 

Av Frida - 31 juli 2012 19:55

God kväll alla läsare!

Idag har det varit en riktig händelserik dag!

Vi cyklade till Nord-Koster på förmiddagen för att åka till Ida och hennes familj! ☺


Det var väldigt kul för vi badade och Maries föräldrar kom för att stanna i två dagar tror jag..

Vid stranden tog jag inte så många bilder men de jag tog blev lyckade! ♥

 

         

Älskar första och sista bilden! ♥o♥


Men det var inte hela dagen! 
Vi skojade och tog lite knäppa bilder på oss ☺


       

Men också en normal bild!  


Strax efter att Ida tagit den normala bilden på mig hörde vi ett högt brummande och vi vände oss dit ljudet kom ifrån. :O

Lovisa och Sara kommer i full fart på flak-moppen som Martin, Carina och Ida har! Om man bara trycker på gasen så kör den iväg för det var en el-driven moped som inte var helt avstängd (Martin stänger typ aldrig av den) och jag skriker "STANNA" allt vad jag kan.

Innan mopeden kraschar i det lilla förrådet/huset flyger de små flickorna av och jag springer skrikandes dit medan jag nu med ropar "MAMMA, MAMMA"!

Jag visste inte vilken av systrarna jag skulle trösta men som tur var sprang Marie till Sara för jag var hos Lovisa.


De klarade sig bättre än vad det kunnat slutat. Sara med en bula i pannan och Lovisa med ett jack i huvudet.

Båda två var ju jätteledsna och rädda så Sara somnade snabbt i Martins knä.


Huset då? är det väl många som undrar.

En bänk fick stryk på benet men gick aldrig sönder, man kan fortfarande sitta där.

En stolpe som satt vid huset med en stupränna trycktes in och lossnade från marken.

Lite röd färg från mopeden fastnade på huset, men annars klarade sig huset bra! ☺


Dagen slutade inte så bra som många tänkt sig, men vi hade tur i oturen..


Nu mår de som vanligt och jag hoppas att ni inte blev för uppskärrade!

   

Sara somnade och Martin la henne i hundsängen en liten stund - Sara var jättesvår att väcka men hon hade ju varit så rädd och ledsen...  

Lovisa blev omplåstrad med tejp


 


Av Frida - 30 juli 2012 22:04

God kväll kära läsare!

Idag har vi tillbringat större delen av dagen på stranden! ♥

Jättefint väder idag så jag passade på att sola ☺

Och tog lite kort när Martin och Samuel hoppade från klippan.

Blev rätt nice bilder.. ☺


Sitter just nu och bloggar, äter chips och ser på OS! 

Hoppas Sverige vinner mot Norge i matchen!


                   


Vad tycker ni om bilderna??

Av Frida - 29 juli 2012 22:10

Ja, lite sent att blogga men jag ville skriva om detta!

Vid sex åkte jag ( oväntat ) till Ekenäs med en vänn, hennes familj och en kompis till henne och mig (dom har hus på Koster) och tittade på gratisentré till Rydell & Quick! ☺

Det var riktigt kul och vi såg också Petter där, ni vet, han sångaren.


Tog massa bilder men bara några kommer upp för alla är typ likadana ☺

Och vi tog kort på mig, Ida och Marie tillsammans med Rydell & Quick! Så coolt! :P


                                   

 

Av Frida - 29 juli 2012 13:57

                 

Av Frida - 29 juli 2012 13:35

I förmiddags åkte vi ut med får båt och hämtade upp våra krabbtinor. Vi kunde tråkigt nog bara hämta upp en för rodret gick av...

Men en krabba fick vi! ☺

Om ni får möjlighet måste ni smaka på krabba, det är sååååååå gott! ☺ 

Min favorit-"mat".



Här kommer bilder på den!

             


Kommer bli gottigt att äta den! Mums! 

Av Frida - 28 juli 2012 14:29

Igår åkte vi ner till Koster så nu är vi här! :) 

Det är inte direkt fint väder då... :/


Så just nu gör man inget speciellt utan sitter och lyssnar på OS och trixar med en grejj till bloggen i Photoshop! :P

Den där "grejjen" kommer typ upp i kväll eller i morgon. 


Men bara för att jag inte gör tre inlägg om dagen så kan ni väl ändå  läsa bloggen, jag menar - det är så mycket roligare att blogga om man vet att många läser bloggen!


För igår hade jag typ 6 besökare och jag brukar ha 20-30 typ... 

Här kommer en random bild jag tog förut!


 

 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards