Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 20 juli 2012 11:05

Ville bara uppdatera lite innan Kajsa och jag ska gå ut!

Sov över hos henne och var vaken till typ kvart i tolv! Också blev vo väckta vid tjugo över tio! :)

Här är en bild jag inte la upp från hår experimentet!


 


Av Frida - 19 juli 2012 21:50

Var ute för ett tag sen och fotade Kajsas kaniner :) 

            


 

Av Frida - 19 juli 2012 13:30

                   

Gjorde som en kul grej med Kajsa - ett foto experiment! :)

 

Av Frida - 18 juli 2012 21:58

Mamma har nyss kommit hem och titta vad hon har handlat!

 

Detta fick jag!       


Tack mamma! :) ♥



Av Frida - 18 juli 2012 18:19

 

Av Frida - 18 juli 2012 15:13

Fick äran att låna lite bilder från braiga Tesas blogg! :)

Tesa är ju Leas pappas fru.


         


Tesas blogg hittar ni här


Tack för att jag fick låna bilderna Tesa, och för en toppenvecka hos er! 

Av Frida - 16 juli 2012 17:01

 


 


 

Av Frida - 14 juli 2012 18:17

Här kommer lite övriga bilder och saker från Liseberg! :P


Vi såg några kaniner som kom på ett fordon och dansade på flaket till låten "Dansa - Pausa"

Haha vad roliga de såg ut! ☺


         


Såg en läskig karusell jag fotade! :-O      


 


Lea åkte även Slänggungan!


                       


Det var allt från mig - bilderna från Liseberg alltså!


Kommer även komma upp en tävling där ni kan vinna en grejj på bloggen inom en snar framtid!


KRAM




 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards