Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 11 juli 2012 11:32

Jag, Lea och hennes pappa var och badade i förr går, och igår shoppade vi!

Men här kommer mer bilder från när vi badade, som Lea tog!


                      

Blir mer bloggning senare! :)

Och glöm inte att RÖSTA PÅ MINA BILDER!

Klicka HÄÄÄÄR för att komma till första bidraget, och klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till mitt andra bidrag!


Glöm heller inte att det går att rösta varje dag! ☺

Kram! ♥


Av Frida - 10 juli 2012 22:57

Bättre sent än aldrig!

Här kommer bilder på vad Lea och jag hade på oss idag ☺

               


God natt alla som är vakna!

Av Frida - 8 juli 2012 21:50

                                                                                                                                                                           


Här var lite bilder från när vi gick på Stångehuvud, ett berg!

Blev så otroligt fina bilder och Tesa gav mig väldigt bra tips, hon har en egen katalog! Så hon är väldigt bra på att fota!



Nej nu ska vi se på Kung Fu Panda 2, så jag hinner inte blogga mer!


Kram! ☺ ♥

Av Frida - 8 juli 2012 17:37


                           


Lea blev så glad efter att ha fått ett brev hem till sig och sett att hon vunnit två entrébiljetter till Liseberg! ☺

Längtar så sjukt mycket tills vi ska på Liseberg! 

Men resan har gått bra, alla som vill veta!

Kommer nog bli bloggning på eftermiddagarna eftersom vi gör annat på förmiddagen tror jag! ☺



KRAM


Av Frida - 6 juli 2012 20:46

Är med i en tävlingen där man kan vinna massa olika grejor!

Rösta på min bild!

   


  


Snälla snälla rösta på mig!

Tror man kan rösta en gång om dagen :)

Men jag har ju inte facebook och man var tvungen att ha det så mamma var snäll och lånade ut sin inloggning, om ni undrar varför det står Helen Lipkin som skickat in den! :)


RÖSTA så är ni bäst! Älskar er som röstar på mig!

Av Frida - 6 juli 2012 16:13


 

När jag kom hem till mamma blev jag nästan chockad - så MÅNGA rosor det fanns i vår trädgård!

Var tvungen att gå ut och fota så vackert som det var!



Hittade en fjäril i en av rosorna som inte rörde på sig när jag petade på den. Jag tog för givet att den dött där!

Men sen när jag slog till blomman - först då flög den iväg! ^^


Här kommer bilderna från den lilla photoshooten! ☺ 


                                     


Av Frida - 6 juli 2012 11:54

Var hos farmor igår, såg på Madicken och firade pappa så därför blev det ingen bloggning! :)

Madicken teatern var verkligen super bäst och kusse Alice passade verkligen som lus-Mia! :)

Alice är hon som finns med på flera bilder, ljust hår, grön-brun-grå-aktiga kläder som är trasiga och smutsiga typ!

Hon snor bland annat överlärarens plånbok och skriker pisspotta istället för att säga förlåt! ^^ :D


Här kommer lite bilder!

                                                                                                                                                     

   


Här på sista bilden ser ni hon, för hon fick blommor av oss och har skitiga kläder! :D ^^


Ha en bra dag! 

 



Av Frida - 4 juli 2012 11:33

God förmiddag alla fina bloggläsare! ♥

 

Idag ska familjen ( utom pappa som jobbar ) till farmor och bada i poolen! Så skönt eftersom att dagen ser ut att bli lika fin som igår, om inte finare!

Var ute och fotade lite förut och det blev väldigt bra bilder!

Sov ju i tält i natt men vaknade klockan 4 av att pappa snarkade så! Så Samuel och jag gick in och la oss

i stugan!

 

Här kommer bilderna ♥

 

                                                                                       

 

 




Tryck HÄR för att kika in på hennes blogg! ♥


Bloggar senare idag, ha en super dag!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards