Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 20 juli 2012 17:26

 

är en www.kareokeparty.com där man kan sjunga med en riktig mikrofon som man stoppar in i datorn med en sladd!

Det är superkul och jag sitter och tittar på när Kajsa sjunger! Hon är faktist väldigt duktig på det :)


Så här mycket poäng brukar Kajsa få:

 


Och så här mycket är mitt rekord...:

 


  

Av Frida - 20 juli 2012 14:15

Var ute med Kajsa förut och fotade fjärilar och letade smultron för att göra parfym! :)

Fotona blev bra, vi hittade många smultron men parfymen blev kass! :/

Det stank om man hade det på kroppen men luktade gott om man hade det i burk! :S

Här är lite bilder!

           


   

 

Av Frida - 20 juli 2012 11:05

Ville bara uppdatera lite innan Kajsa och jag ska gå ut!

Sov över hos henne och var vaken till typ kvart i tolv! Också blev vo väckta vid tjugo över tio! :)

Här är en bild jag inte la upp från hår experimentet!


 


Av Frida - 19 juli 2012 21:50

Var ute för ett tag sen och fotade Kajsas kaniner :) 

            


 

Av Frida - 19 juli 2012 13:30

                   

Gjorde som en kul grej med Kajsa - ett foto experiment! :)

 

Av Frida - 18 juli 2012 21:58

Mamma har nyss kommit hem och titta vad hon har handlat!

 

Detta fick jag!       


Tack mamma! :) ♥



Av Frida - 18 juli 2012 15:13

Fick äran att låna lite bilder från braiga Tesas blogg! :)

Tesa är ju Leas pappas fru.


         


Tesas blogg hittar ni här


Tack för att jag fick låna bilderna Tesa, och för en toppenvecka hos er! 

Av Frida - 18 juli 2012 09:43

Ikväll kommer mamma hem från Ullared, gick upp och åkte vid den i morse och har varit där i ca en timme :-)
Hon har lovat att köpa en deodorant till mig och sen får jag säkert något mer ^^
Världens bästa mamma... <3

Har i alla fall nyss vaknat (vid kvart över nio ungefär)

Blev inget smultronplockande igår för tiden drog ut och plötsligt var klockan halv sju!
Så vi tar det idag istället!

Ha en bra dag!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards