Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 15 oktober 2012 21:00

 


Körde på grönt idag ;)  

Vad tycks?

Av Frida - 13 oktober 2012 12:47

Igår sov lea över hos mig och nu sitter vi på Max med gratis internet! Yeah! Ska på fotbollsavslutning i sundsta badhus sedanoch innan det skanjag och Lea gå på stan! :) Ha det bäst!

Av Frida - 2 oktober 2012 11:31

Fick baka kladdkakemuffins idag på hemkunskapen! Namnam! Men nu ska jag äta mat och sen hämta de! :) ha en bra dag!

Av Frida - 2 oktober 2012 07:38

God morgon läsare! Har ni sovit gott?
Det har jag! Igårkväll kom jag på att vi hade matteläxa tills idag, men när jag tittade hade jag redan gjort den! Tur.

Det här är min outfit idag!

Av Frida - 25 september 2012 19:05

Har JÄTTEMYCKET läxa i kemi tills på torsdag nästa vecka då vi har prov! Måste lära mig information på 13 sidor!
Det blir att plugga hela kvällen...
Önska mig lycka till!

Av Frida - 23 september 2012 19:52

Åh! Har varit glad hela dagen! Ni kaninte fatta hur glad jag varit, är! :) mitt lag har kört årets sista fotbollsmatch idag, och gissa vad! VI VANN MED 2-1! ^^ OCH JAG GJORDE 2-1 MÅLET! Wihooooo! Gud vad glad jag är! Happy girl! :)

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards