Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 1 september 2012 18:15

Idag har varit en lång men rolig dag! Har gjort rätt mycket, varit ute typ hela tiden!   

Fint väder idag. Skönt!


Jag har framförallt fått hjäp av pappa och Annika att göra i ordning i minstuga, blev väldigt fint men är inte färdigt än!

När vi kom hit igår så var en ute i stugan och målade om!   

Skulle bli en överraskning tills vi kom, då skulle de inrett lite också men jag fick det i förväg! 


Ska snart äta pizza och jag längtar sååååååååå tills i morgon! För då kommer släkten och grattar mig, först hos pappa och sen får vi åka hem till mamma och så grattas jag där också! Blir stressigt men jätte kul!   

Nu ska jag inte låta er få läsa så länge utan bjuder på några fina bilder på våra katter! (tagna i juli typ...)


Sulan

     


och Sockan!

   


Ps. Har haft två tyska lektioner, det är jätte roligt!   


Av Frida - 30 augusti 2012 08:19

Ska ha terminens första tyska lektion nu! Så kul! ;)
Önska mig lycka till

Av Frida - 29 augusti 2012 20:08

Har spelat fotbolls match idag, mot Norrstrand och vi förlorade med 4-0...

Gick ganska bra ändå!

Nu ser jag på Robinson och har egentligen inget mer att säga...


Här är en bild på Martin och min morfar ( måste ladda upp en bild på han för ska ha med Martin i min bok om mig själv på ipaden! ) :) 

 


Kraamis

Av Frida - 29 augusti 2012 15:54

Äter Mellis inför match! Slutade sent idag, har haft svenska, matte, so, idrott och slöjd!
I matten gör vi en egen bok i en app vi har laddat ner! ;) riktigt kul!

Av Frida - 28 augusti 2012 13:21

Har nyss blivit fotad av någon Roland...
Tror jag blev rätt snygg ;) här kommer lite bilder på mig och mina kompisar!

Av Frida - 28 augusti 2012 07:47

Fotografering idag, jag är redo!

Av Frida - 27 augusti 2012 20:55

Ser på Robinson nu! Spännande

Av Frida - 27 augusti 2012 20:29

Här kommer lite knäppa bilder på mig och några av mina kompisar!
Snygg ja ä va?

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards