Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 27 augusti 2012 20:29

Här kommer lite knäppa bilder på mig och några av mina kompisar!
Snygg ja ä va?

Av Frida - 27 augusti 2012 13:14

Äntligen! Bästa skoldagen någonsin ;D Min klass är 6A så därför fick får klass Ipads FÖRST AV ALLA PÅ HELA SKOLAN! Jippie! ;)Vi fick typ börja använda ipaden direkt så jag har tagit över 60 bilder redan! Ganska mycket! Tyvärr får vi inte våra Apple-id idag så jag kan inte ladda ned bloggplatsens app och på nätet kan man inte ladda upp bild. Alla bilder jag tagit är såna knäppa bilder med ett program som fanns på ipaden! Snart ska vi gå ut och efter skolan som slutar 15.15 åker jag buss med Kajsa hem! Kommentera på så jag blir peppad på att blogga!

Av Frida - 27 augusti 2012 07:53

Igår var jag med Kajsa hela dagen och det ända vi gjorde var att pärla! Så jag gjorde lite smycken, här är de!


         


Vilket tycker du var snyggast?


Ps: Nu måste jag gå till skolan, får ju inte komma försent när man ska få Ipads idag! :)

Ds: Jag följer med Kajsa hem efter skolan så det blir eventuellt bloggning där!

Av Frida - 26 augusti 2012 20:28

           


Svar: Tack alla! Jag har fotat bilden alldeles själv idag på eftetmiddagen när min låtsaspappa kom in med den (mest för att jag skulle kunna fota den och att mina syskon skulle få se den! :) Visst blev den cool? Fotade med blixt så därför blev den så ljus!


Nu ska jag gå och duscha, TAGGA IPAD I MORGON!!! 

Bloggar på morgonen innan skolan om jag hinner ;)

 

Tummen upp för alla kommentarer!




Av Frida - 24 augusti 2012 19:46

Nu blir det att se på Fångarna på fortet premiären och mysa med familjen!

Tråkigt nog har jag blivit mer förkyld än förut idag, nu har jag inte lika ont i halsen - men istället har jag blivit hostig, snuvig, nyser ofta och känner mig så i kroppen som man gör när man är sjuk.

Fast jag har fått en Ipren som jag tror har hjälpt lite ^^


Annars idag har jag typ inte gjort något, läst min nya Julia-tidning - ett toppen nummer!

Riktigt bra grejjer de skrivit om i det här numret ☺


 

Frida suuuk...

Tummen ner för att va suuuk.. 


Nej nu ska jag gå och trösta mig med chips!

 

Ska du se på Fångarna på fortet?

Av Frida - 24 augusti 2012 14:34

 

Idag har jag ännu mer ont i halsen än igår, och inte blir det bättre när skoldagen tillbringas ute med lagtävlingar HELA dagen? Men kul var det!

Vårt lag vann inte, men konstigt, det var arton lag?! 


Resten av dagen ska jag nog bara slappa och städa lite på rummet, herregud det ser ju typ alltid ut som ett bombnedslag i mitt rum! :/

Måste ta tag i det idag...


Kommer nog inte bli så mycket bloggning idag, orkar inte.

Nu ska jag nog sluta blogga, mamma kom nyss hem för att ha hämtat tjejerna på dagen och det åskar!


 

Kram

Av Frida - 23 augusti 2012 14:35

 

Woop woop!


Vad jag har längtat tills att börja skolan! 

Allt nytt är så roligt och bra!   

Våra nya lärare är också bra, men idag hade vi bara en informations dag typ   

Mina mentorer heter Karin, 31 snart, och Rune, 60 snart. 

Tror det kommer bli ett väldigt roligt läsår   


I morgon ska det bli väldigt kul för då åker åk. 6-9 till Mangen och ska vara där hela dagen

och göra olika aktiviteter i grupp, som en tävling typ!  

Fast kommer bli lite läskigt tycker jag


Men jag tycker det ska bli ÄNNU roligare på måndag, då börjar skolan "på riktigt" och vi får våra Ipads då!  

Gud vad kul, för då kan jag ju blogga på skoltid ( vi får göra det på rasterna då! )

Whihooooooooooooo! 

Äntligen!


Nu är jag hemma och har lite ont i halsen   

Igår blev det ingen bloggning för jag var med Kajsa ju och vi gjorde videor hela tiden! 

Det var jättekul och knäppt så de kommer upp på bloggen först när vi redigerat de   

   


Av Frida - 21 augusti 2012 16:30

   

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards