Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Nytt ♥

Av Frida - 31 mars 2012 19:51

Ska du delta i Earth hour?

Det är frågan, att släcka, eller att inte släcka! ... :O

Släcker du?

Kommentera i detta inlägg! :)

 

Av Frida - 30 mars 2012 14:48

Ja nu har man en ny grej på bloggen, bloggkärlek kallas det! Ni hittar den saken nedanför menyavdelningen "omröstningar" och hoppas att ni kommer använda er av den :)

Och en sak jag undrar, är det NÅGON där ute som skulle kunna göra en design till mig? För jag har nämligen en puckad dator! Det går inte att lägga in bakgrund eller bakgrundsfärg, presentationsbild eller presentationstext, så SNÄLLA hjälp mig ni som kan!!!

Kommentera om ni har lust att hjälpa mig:) .


Kram

Av Frida - 19 mars 2012 15:41

Hej på er! Som ni nog har sett så har jag skaffat bloggen en muspekare, och inget mindre än The Hunger Games symbolen! Är det bara jag eller är den väldigt snygg?! Ska se om jag hittar någon snyggare men tills vidare så får den vara väldigt bra :) <3 ♥ Blev väldigt nöjd med den! Om ni vill veta var jag fick den ifrån så ställ en fråga om det.


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards