Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Videoinlägg ♥

Av Frida - 15 maj 2012 07:30

Gud vad jag älskar Catys blogg och hennes röst! Nu har hon gjort en ny låt som är jättebra!! LYSSNA!



KRAM ♥


Av Frida - 14 maj 2012 19:37

Här kommer Frida monstret!

Lekte en stund förut med mina systrar och filmade när jag skrämde de en gång ( de visste att jag gömde mig under puffen men blev ändå rädda! :P ) fast de syns knappt på bild men ni skulle sätt deras miner! Ni måste titta! :P



KRAM ♥


Av Frida - 14 maj 2012 19:32

..hade jag på mig idag!



Vet att det blivit mycket videoinlägg på senaste tiden, men jag tycker det är roligare med såna inlägg! ;)


KRAM ♥


Av Frida - 12 maj 2012 22:25

Hej på er! Har märkt att jag lägger upp mycket videos just nu men det är för att jag har ett videobloggsmarathon på min och Leas blogg och att jag är inne i en sån period just nu! Så jag videobloggar mycket!

Här kommer två videor, en från mig och Lea som vi gjorde nyss och en från min favoritbloggerska!


Kan inte förstå hur man kan bli så pigg på en sekund!


Och här är min och Leas video!


God natt sov så gott!


KRAM ♥



Av Frida - 12 maj 2012 14:40

Hej hej! Jag och lea har ett videobloggsmarathon och här kommer några videor till från idag, gjorde nyss!




KRAM ♥




Av Frida - 12 maj 2012 14:20

Här är en video från imorse!


Av Frida - 11 maj 2012 21:52

Hej hej! Idag efter skolan följde Lea med till pappa och vi har haft kul :)

Här kommer två videor från idag!





Den sista videon gjorde jag förut, senare än den första!


Sov gott!


KRAM ♥



 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards