Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Kamera ♥

Av Frida - 27 juni 2012 18:49

Har varit och cyklat idag med mamma och fotat skyltar!
Vi ska nämnligen göra ett collage med skyltar från Koster!

Det blev några gånger när vi var på väg till en av Sveriges största ekar som vi cyklade fel vilket var väldigt jobbigt!

Tyvärr kan inte jag ladda upp bilderna från just det minneskortet till datorn så jag kan inte visa er bilderna idag..

Sammanlagt cyklade vi drygt 14 km vilket jag är VÄLDIGT nöjd med, och cykligen är inte slut än!

För efter maten ska jag och Samuel cykla till affären och köpa glass, så jag skriver det nu istället för sen för jag kommer inte blogga mer idag :)

Vi ska ju se på fotboll och lite så, så det är därför!



Vi har också varit och badat vid bryggan + fiskat krabbor! Å jag har badat :)

På en bild ser det ut som om jag är SUPERSMAL men jag drar bara in magen för att det är så kallt!


                     


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards