Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Kamera ♥

Av Frida - 4 juli 2012 11:33

God förmiddag alla fina bloggläsare! ♥

 

Idag ska familjen ( utom pappa som jobbar ) till farmor och bada i poolen! Så skönt eftersom att dagen ser ut att bli lika fin som igår, om inte finare!

Var ute och fotade lite förut och det blev väldigt bra bilder!

Sov ju i tält i natt men vaknade klockan 4 av att pappa snarkade så! Så Samuel och jag gick in och la oss

i stugan!

 

Här kommer bilderna ♥

 

                                                                                       

 

 




Tryck HÄR för att kika in på hennes blogg! ♥


Bloggar senare idag, ha en super dag!

Av Frida - 3 juli 2012 20:29

Väldigt varmt idag, har hunnit med att spela fotboll, paddla kajak, fota och lite till!

Och nu ska jag gå och meta!


Här kommer bilder från idag!


                                                                                                                                             



KRAM








Av Frida - 1 juli 2012 20:50

Här kommer lite bilder från igår kväll hos farmor!


                                                                   


Alice ska sova över här ikväll!

Och vi har laddat ner Hungergames så vi ska se på den!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

SÅ kul! :)

Rekomenderar den verkligen till er sominte har något att göra ikväll!


 


Jaja, var inget mer jag ville skriva!


 

Av Frida - 30 juni 2012 18:26

Hej hej!

Är hos farmor nu och har tagit måååååånga bilder idag!

Vi har fått present, armband och ett diadem från farmor och farfar-Ove, för de har varit i Turkiet!

Tycker de är sååå fina!

Jaja! Här kommer alla bilder! :)                                                                                                                                                                                                      


 


Av Frida - 30 juni 2012 12:04

Jag fotar verkligen hela tiden typ!

Har varit ute med Carma och fotat och här kommer bilderna!

Just nu sitter jag med Carma och sjunger ur en bok! :) Haha!

Jaja, Här kommer bilderna! :


                                                                            


Vilken bild tycker ni mest om?


 

Av Frida - 29 juni 2012 19:59

                                                   


Hej på er!

Resan hem gick bra och vi köpte min kamera! ♥

Har hunnit ta runt trettio bilder på båda minneskorten tillsammans men jag lägger bara upp från minneskortet där jag tagit flest bilder! Är så glad över att ha en egen kamera och den är så bra! ♥

Fast jag måste ha ett större minneskort eftersom det inte går att ta så många bilder på de. ♥

Jaja, jag har ju bara haft den i några timmar så! :) ♥


Ser på Gladiatiorerna just nu och tycker det är så modigt att vara med där, tänk er vad läskigt att möta de där stora starka gladiatorerna! :S ♥


Bloggar nog lite i morgon eftersom jag nog kan låna farmors dator om jag vill, vi ska vara hos henne eftersom Annika ska ha 40 årsfest! :) ♥

Blir kul att träffa farmor och farfar-Ove! ♥


Sist jag var hos pappa kändes inte alls Zelma så stor som hon är nu! ♥

Hon växer fort :) ♥

Tog några riktigt bra bilder på Carma och Zelma förut, fast på det andra minneskortet, de bilder jag inte laddat upp än. ♥

Men jag har tänkt att jag lägger upp de bilderna i morgon! ♥


Ni får ha en superbra kväll! ♥

 

Av Frida - 29 juni 2012 11:47

God förmiddag! 

Hinner göra ett inlägg innan vi åker :)


Vi åker med 12.40 färjan, tack o lov, så då hinner vi träffa mina små syskon innan de somnar! :) Sen väntar en lång resa till Karlskoga!

Och jag längtar så mycket tills vi kommer till Karlstad för då får jag min kamera! Men jag längtar också tills vi kommer hem till pappa!


Ja... vad ska jag skriva?


Har börjat spela Gosupermodel, det är verkligen roligt!

Förut tyckte jag det var tråkigt men sen fick jag ett mail att de på gosupermodel "saknade" mig så jag började igen!

Vet inte varför jag döpte min gubbe till det men jag döpte den till Lissan1!

Vet inte var jag har fått det ifrån!



Ha en bra dag!


   

Av Frida - 28 juni 2012 20:08

                                                                


Idag var sista dagen här på Koster och den tillbringade vi på ön Storebror.

Med båten åkte vi ut dit på förmiddagen och stannade där tills halv fyra ungefär. 

Strålande sol, bad, upptäcksfärd, fotografering och mycket mer har dagen bjudit på! Det har varit en underbart rolig, fantastisk, skön och bra dag idag!


Jag tog många bilder men bara dessa publicerar jag!

Dels för att det tog sån lång tid att bara ladda upp de här bilderna, dels för att många är på när Martin hoppade, badade, naken vid en liten klippa som han nog inte vill att jag lägger upp! ;)


Resten av eftermiddagen har vi slappat, ätit god mat med efterrätt och fotbolls-EM som väntar.

Väldigt bra dag tycker jag, väldigt bra..


Imorgon och i en vecka kommer det nog inte bli så bra uppdatering. Vi är hos pappa då, jag har inte med mig datorn, vill hellre vara ute och spela fotboll än att sitta framför datorn, umgås med min familj, fota med min snart egna kamera, vara med min granne om hon är där och fira pappas födelsedag (tror jag)!

Men om jag får tillgång, (vilket jag nog får), om, det är dåligt väder, och, om, jag inte väljer att vara social och umgås så kommer det nog bli lite bloggning!


Tills jag bloggar igen, HA DET BÄST!


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards