Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Resor ♥

Av Frida - 14 juli 2012 13:16

Kommer göra så att jag berättar hur det var på Liseberg i ett inlägg beroende på vad jag gjorde!

Så t.e.x om jag åkte Balder så gör jag ett inlägg om hur många gånger vi åkte, om det var läskigt osv!

Med varje karusell, hjul och bilder jag tagit kommer i ett inlägg beroende på vad det handlade om!

Men det kommer senare idag för nu ska vi se på film! :)


Här har ni en random bild!

 


Ska nörda serien "Mitt liv som död" typ hela dagen nu, vi är ju föööör trötta för att göra något!

Men vi börjar med 4 avsnitt ^^ :D

Av Frida - 12 juli 2012 18:25

Hi all!


Som sagt lovade jag att ladda upp bilder och video från när jag och Lea var "vampyrer" och det ska jag göra nu!

Vi var vääääääääääääldigt knäppa! 



Lägger bara upp en video för det krånglar lite!


Men här kommer bilderna!

                                                                 


BYE ALL! 

 
 
 

Av Frida - 12 juli 2012 10:53

Hej hej!

Igår var jag, Lea och Pär på säl safari! Det var väldigt många där, och det verkade som om det inte var så ofta det var så många man fick se!

Men har laddat upp alla bilder där ifrån, för här går Internet så snabbt!

Och ni får bilder från när vi var påväg till affären efter säl safarit! ♥ 

Men sen ska jag också senare lägga upp bilder från när Lea och jag lekte vampyrer och fotade, videbloggade och filmade när Lea försökte skrämma folk, och allt det på en återvinningsstation som nog är vårt lilla fotoställ i fortsättningen!

Jag lovar att de kommer upp någon gång idag, för nu ni ska jag testa en cool grej med kameran! ♥


                                                                                     


Av Frida - 11 juli 2012 11:32

Jag, Lea och hennes pappa var och badade i förr går, och igår shoppade vi!

Men här kommer mer bilder från när vi badade, som Lea tog!


                      

Blir mer bloggning senare! :)

Och glöm inte att RÖSTA PÅ MINA BILDER!

Klicka HÄÄÄÄR för att komma till första bidraget, och klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till mitt andra bidrag!


Glöm heller inte att det går att rösta varje dag! ☺

Kram! ♥


Av Frida - 10 juli 2012 22:57

Bättre sent än aldrig!

Här kommer bilder på vad Lea och jag hade på oss idag ☺

               


God natt alla som är vakna!

Av Frida - 9 juli 2012 23:24

                                                                                                                                                                                                                         

berättar imorn! video kommer

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards