Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Resor ♥

Av Frida - 8 juli 2012 21:50

                                                                                                                                                                           


Här var lite bilder från när vi gick på Stångehuvud, ett berg!

Blev så otroligt fina bilder och Tesa gav mig väldigt bra tips, hon har en egen katalog! Så hon är väldigt bra på att fota!



Nej nu ska vi se på Kung Fu Panda 2, så jag hinner inte blogga mer!


Kram! ☺ ♥

Av Frida - 8 juli 2012 17:37


                           


Lea blev så glad efter att ha fått ett brev hem till sig och sett att hon vunnit två entrébiljetter till Liseberg! ☺

Längtar så sjukt mycket tills vi ska på Liseberg! 

Men resan har gått bra, alla som vill veta!

Kommer nog bli bloggning på eftermiddagarna eftersom vi gör annat på förmiddagen tror jag! ☺



KRAM


Av Frida - 7 juli 2012 10:05


Morning sunshines!

Vad ska ni göra idag då?

 


Idag ska jag nog inte göra något speciellt - packa  färdigt och lite sånt!

Men är så SJUUUUUUUUUUKT taggad med att åka AtmosFear! O.O :D 

Längtar så mycket!

Men jag ska nog fixa lite tidsinställda inlägg, utifall att det inte finns internet i Lysekil!

Ska fråga Lea :)

Jag gör tidsinställda inlägg även om det finns internet så jag inte behöver sitta vid datorn och blogga mycket -

utan kan va med bästa kompisen ever mer! :)


Här är en liten rolig konversation som jag hade med Lea :



Lea bästa vän ever <3: Men vi ska åka:
Lea bästa vän ever <3: Balder, Kanonen, SpinRock, Kållerado, (kanske) spökhotellet gasten, Atmosfear, Uppswinget, Lisebergsbanan, Radiobilarna, Kristallsalongen, Uppskjutet, Höjdskräcken, Virvelvinden, FlumeRide och Hanghai
Frida Svedberg: du, jag kan faktist spy om jag åker virvelvinden. o.o
Lea bästa vän ever <3: oki, kan du???
Frida Svedberg: En gång tyckte jag det va så läskigt så farmor var tvungen att stoppa karusellen, jag fick gå av!
Frida Svedberg: Snacka om pinsamt!
Lea bästa vän ever <3: ahh
Lea bästa vän ever <3: men du, ska vi åka pariserhjulet och/eller lisebergshjulet?
Frida Svedberg: kanske.
Frida Svedberg: fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan
Lea bästa vän ever <3: ????
Frida Svedberg: FY FAN VAD LÄSKIGT ATT ÅKA SPINROCK!
Lea bästa vän ever <3: ja men jag har räknat med typ alla vi får åka
Frida Svedberg: Jaha o.o
Lea bästa vän ever <3: vi får åka alla då förutom knatterally och flygkarusellerna o.O
Frida Svedberg: Okej :D

Lea bästa vän ever <3: men du om vi klarar att åka atmosfear klarar vi alla karusellerna!

Frida Svedberg: SÅklart! ;)
Frida Svedberg: men kan vi inte börja med den? :P
Lea bästa vän ever <3: jo, det hade jag redan planerat in förstår du!
Frida Svedberg: BRA!!
Lea bästa vän ever <3: tänk att jag vann entrébiljetter o.O
Frida Svedberg: har ni trådlöst internet i Lysekil?
Lea bästa vän ever <3: kan fråga pappa när vi sitter i bilen :D
Lea bästa vän ever <3: men det tror jag att han ska

  

  

Av Frida - 4 juli 2012 19:22

GUUUUUUUUD vad jag längtar tills på söndag!
För då kommer jag följa med Bästis Lea till hennes pappa i Lysekil och vara där i en vecka! ☺

Så HIMLA KUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi ska också gå på Liseberg, alltså jag längtar så mycket! ☺


Några karuseller jag vill åka!


Atmosfear.


Flumeride.

 


Balder.

 


Kållerado.

 


Lisebergsbanan.

 


Kanonen.


 



Och det är bara NÅGRA av de jag ska/vill åka!

Längtar så mycket! ♥   

 

Men kommer sakna mamma och pappa m.fam mycket!

 

Av Frida - 28 juni 2012 20:08

                                                                


Idag var sista dagen här på Koster och den tillbringade vi på ön Storebror.

Med båten åkte vi ut dit på förmiddagen och stannade där tills halv fyra ungefär. 

Strålande sol, bad, upptäcksfärd, fotografering och mycket mer har dagen bjudit på! Det har varit en underbart rolig, fantastisk, skön och bra dag idag!


Jag tog många bilder men bara dessa publicerar jag!

Dels för att det tog sån lång tid att bara ladda upp de här bilderna, dels för att många är på när Martin hoppade, badade, naken vid en liten klippa som han nog inte vill att jag lägger upp! ;)


Resten av eftermiddagen har vi slappat, ätit god mat med efterrätt och fotbolls-EM som väntar.

Väldigt bra dag tycker jag, väldigt bra..


Imorgon och i en vecka kommer det nog inte bli så bra uppdatering. Vi är hos pappa då, jag har inte med mig datorn, vill hellre vara ute och spela fotboll än att sitta framför datorn, umgås med min familj, fota med min snart egna kamera, vara med min granne om hon är där och fira pappas födelsedag (tror jag)!

Men om jag får tillgång, (vilket jag nog får), om, det är dåligt väder, och, om, jag inte väljer att vara social och umgås så kommer det nog bli lite bloggning!


Tills jag bloggar igen, HA DET BÄST!


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Skapa flashcards