Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Inspiration ♥

Av Frida - 28 augusti 2012 20:14

Av Frida - 21 augusti 2012 16:30

   

Av Frida - 20 augusti 2012 12:00

 



Vilken av bilderna tyckte ni var snyggast?  

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA!


Detta är ett tidsinställt inlägg så just nu är jag förmodligen och hämtar Carma och Zelma på dagis! :)

Av Frida - 15 juli 2012 20:00

 

 


  

Har suttit typ hela eftermiddagen och gjort mig en ny design i Adobe Photoshop som jag äntligen lärt mig lite på!

Tycker den blev väldigt bra!

Men vad fasen menar ni med att inte delta i min tävling!

Jag har ju haft 26 besökare idag varav EN deltagit!

Fy vad besviken jag blir på er!


Har också gjort en design till LEA!

   




 


 


Av Frida - 14 juli 2012 13:16

Kommer göra så att jag berättar hur det var på Liseberg i ett inlägg beroende på vad jag gjorde!

Så t.e.x om jag åkte Balder så gör jag ett inlägg om hur många gånger vi åkte, om det var läskigt osv!

Med varje karusell, hjul och bilder jag tagit kommer i ett inlägg beroende på vad det handlade om!

Men det kommer senare idag för nu ska vi se på film! :)


Här har ni en random bild!

 


Ska nörda serien "Mitt liv som död" typ hela dagen nu, vi är ju föööör trötta för att göra något!

Men vi börjar med 4 avsnitt ^^ :D

Av Frida - 12 juli 2012 17:45

THE WORLDEST FUNNIEST CATS!

 

U MUST LOOK! ☺

 




 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards