Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Inspiration ♥

Av Frida - 9 juli 2012 10:15

TIDSINSTÄLLT!

Bjuder på några gulliga kostym-katt-idéer! :P

           

Av Frida - 8 juli 2012 14:15

Just nu sitter jag och Lea nog i bilen påväg till Lysekil!

Kommer göra tidsinställda inlägg, delvis lite vanliga inlägg från Lysekil! ♥


Här kommer lite roliga bilder från min favorit sida!


              


Kommer bli en del med tidsinställda inlägg med de här gulliga katterna! Men ni får nöja er med det, för de är ju för söta!







 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards