Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Tack snälla farmor och farfar-Ove!

Av Frida - 6 april 2012 18:12

Tack snälla farmor och farfar-Ove! Dem hade med sig dator och jag får låna den i en kvart!

Här har vi det jättebra, backarna är super fina och vädret är toppen!  

Ikväll så kommer Alf, Eva, Anton, Theres och Malvin hit och äter mat. Alf är Oves bror så det är därför. Allting här är jättekul, jag och Alice har hunnit med att ha ansiktsmasker på oss två gånger redan! Det var första gången som jag hade det igår, och då kändes det verkligen konstigt :O

Tack till alla er som tittade bloggen igår och idag, för igår var det över 35 pers och idag över 15! ^-^

Vi har varit ute och åkt skidor hela förmiddagen och kom hem typ vid fem och nu har vi bastat och Alice och jag och farmor har gjort oss i ordning! Men ni skulle bara veta hur rolig farmor såg ut i sin mask, för det var en choklad mask on hade på sig! Kanske lägger upp en bild på när jag och Alice har maskerna på oss och gurkor för ögonen.!

Efter mig ska Alice ha datorn och blogga på sin blogg, klicka hääär för att komma till bloggen.

Titta på den för hon har länkat till min blogg :)

Vad ska man nu skriva???!!!!

Jo, en sak, förut när jag sprutade hårsspray på håret var jag så dålig så jag sprutade såklart lite i ögat! -.-


Här får ni lyssna på rolig och bra musik! ;) Det var länge sen den spelades nu...

Tycker jag! :)


Nu är det Alice tur så;


Bye allesammans!

 
 
Ingen bild

Mamma, lulle, Malin mfl

6 april 2012 18:50

Kul att läsa att ni har det bra! Vi har ätit påskmat hos lulle och hon ville att jag skulle skriva till dig och hälsa så mkt från oss alla. Puss och kram från oss!

Frida

8 april 2012 21:13

Ja vi har haft det SUPER! Kul ;) Hälsar tillbaka till er!
Puss och kram från mig

 
Sara

Sara

8 april 2012 17:50

Fin blogg!

http://photobysara.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards