Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Bilder från helgen.

Av Frida - 4 maj 2012 07:39

Hej på er! Tänkte lägga upp lite bilder från helgen.

Alltså det är inte många bilder från Mora, så ni vet   

Fast det är bilder från när Julia och jag körde kubb i förrgår och lite sånt..

P.s Mamma tog närbilder på mig ofta, och jag har nummer 39.


                                          


Tycker om de två sista bilderna, där ser man hur glad Lovisa blir när mamma och jag och Samuel kommer hem från Mora ... <3


Resten av bilder kommer i eftermiddag för nu måste jag dra till skolan!!


KRAM

 
 
Ingen bild

mamma

4 maj 2012 12:26

ok jag vet jag kommenterar ofta, men det är väl bara kul? ;)
Jag märkte inte att du tog korten på mig och Lovisa, härliga! Man ser ju också att JAG blir väldigt glad! Goa ungar är ni allihop!

Men du, John är inte alls säkert att bebisen ska heta, kanske ligga lågt med det...... :S

Fin bild på humlan på blomman, härligt!!
kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards