Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!!

Av Frida - 4 maj 2012 17:11

TÄVLING TÄVLING TÄVLING!



HÄR & NU STARTAR JAG DENNA TÄVLING SOM HÅLLER PÅ TILL 17 MAJ KL. 18.00.

NI SKA GISSA VAD SOM STÅR PÅ BILDEN, ALLTSÅ TEXTEN.

MEN HUR GÖR DU DÅ? JO.. JU FLER LOTTER DU SKAFFAR DIG, DESTO STÖRRE CHANS HAR DU ATT VINNA.

DU MÅSTE SKAFFA EN LOTT FÖR ATT GÅ VIDARE TILL TVÅ LOTTER, DÅ MÅSTE SKAFFA TVÅ LOTTER FÖR ATT GÅ VIDARE TILL TRE LOTTER.

INGA KOMMENTARER MED TÄVLINGSBIDRAG KOMMER ATT GODKÄNNAS OCH PUBLICERAS HÄR PÅ BLOGGEN FÖRRÄN TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD.


Reglerna är ENKLA.


När du tror att du svarat rätt ska du göra dessa saker för att få så många lotter som möjligt. Du får gissa tre gånger, alltså om du kommer på eller tror att du hade fel så får du kommentera igen. Överstiget belopp av kommentarer tas bort.


FÖR EN LOTT: Skriv en kommentar här på bloggen att du är med.


FÖR TVÅ LOTTER: Skriv ett kort inlägg på din blogg om tävlingen, om du inte har blogg så kan du länka till detta inlägg på någon sajt. Kommentera i ett inlägg till sidan/bloggen där du skrev/länkade bloggen.


FÖR TRE LOTTER: Gilla bloggen på bloglovin och skriv i en kommentar vilket nummer du fick och/eller gilla bloggen genom facebook.


Jag väljer inte vinnaren utan LOTTAR ut den.

Här kommer bilden!


 


Det du vinner är;


Jag skriver ett helt inlägg som bara handlar om just DIG! Har du en blogg så skriver jag om den med   


Det var nog allt ni behövde veta!


P.s : Om över 6 pers har sagt att ni vill ha en ledtråd i en kommentar, så ger jag er en.


Om ni tycker det låter komplicerat eller undrar något så är det bara att skriva det i en kommentar eller fråga!


LYCKA TILL!



 
 
Lea

Lea

4 maj 2012 18:09

Lindfors IK

http://leeislife.bloggplatsen.se

 
Wilmizen

Wilmizen

5 maj 2012 08:36

Jag är med.

http://Wimlansliv.bloggplatsen.se

 
Wilmizen

Wilmizen

5 maj 2012 08:38

Det står Bofors IK

http://Wimlansliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pappa

7 maj 2012 09:37

Jag vet vad det står men lovar o inte säga något ;) Vilka schyssta bilder du har tagit! Jättekul o se :) Fortsätt så bruden ;)
puss o kram

Frida

7 maj 2012 19:47

Tack :)
Puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards