Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Bästa skoldagen!

Av Frida - 1 juni 2012 14:08

Hej på er!

Nu tänkte jag berätta om dagen, ni som inte orkar läsa det långa kan titta på videon under!

Här kan du se videon om du är lat!

 
Jag kom nyss hem från skolan efter att ha fått sluta 1 h tidigare än vanligt :)
Vi har nämligen varit på överlevnadsdag på IP.
Jag tror vi var indelade i fyra grupper, samma som vi var i förra gången vi gjorde detta. Det var i alla fall jätteroligt, vi fick utsé en lagledare, matansvarig och eldansvarig. Men istället för att det skulle vara en vid varje ansvar så var det tre matansvariga, tre eldansvariga och en lagledare! :)
Julia, min andra bästis var lagledare vilket jag tyckte var väldigt bra, och jag var eldansvarig.
Efter att vi samlat virke, d.v.s näver och töre fick vi göra en brasa och hålla elden vid liv.
När det var dags för de matansvariga att göra maten fick vi andra fortsätta hålla elden vid liv och grilla pinnbröd vilket var JÄTTEGOTT!
Man tog lite deg och satte det på en pinne, och sen grillade man bara! :)
Jag och Julia frågade han som var vår ledare om vi kunde få receptet och det skulle vi, men vi glömde ta det innan vi åkte hem! :/
Nästa gång vi ska göra något liknande med Börje och hans assistent så ska Börje fråga vår rektor om vi får sova över i tält, från en skoldag till en annan i Brattforsheden där det finns dödisgropar!
Så nice i så fall! :)

Dagen har varit jätterolig och sammarbetet gick bättre idag än förra gången tyckte jag :)
Kram Frida!

 
 
Kajsa

Kajsa

1 juni 2012 14:46

Ja detta var verkligen bästa skoldagen EVER

http://livetsomig.bloggplatsen.se

Frida

3 juni 2012 11:13

Kul att du också tyckte det :)
Ses på måndag i skolan!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards