Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Badly

Av Frida - 5 juni 2012 17:18

Hej på er!

Har varit lite badly ( bad ) update igår och idag beroende på att jag inte KUNDE 

gå in på just bloggplatsen.se eller andras bloggar på bloggplatsen.se

Så det är därför :)

Men nu går det igen och det tycker jag är bra!


Här kommer lite bilder från idag, jag gick ut och tog lite bilder eftersom jag inte hade något att göra!


                                             




KRAM ♥  

 
 
Kajsa

Kajsa

5 juni 2012 19:51

Fina bilder! :)

http://Livetsomig.bloggplatsen.se

Frida

7 juni 2012 18:46

Tack. :)

 
Ingen bild

mamma

7 juni 2012 14:48

Jättefina bilder! Mina favoriter är 1. smörblomman 2. maskrosbollen, den sista. Tjusiga! MEN jag tycker nog att du ska strunta i copyright grejen, man liksom tittar på den rätt mkt i fotona. Förhoppningsvis är det ingen mer som tar dina bilder igen, och du är ju rätt rak och säger till om nån gör det. Bara vad jag tycker, du gör som du vill!

kram!

Frida

7 juni 2012 18:47

Vi får se hur jag gör! :)

Puss o kram

 
Elin

Elin

13 juni 2012 15:38

Fina bilder! Vilken Canonmodel har du? :)
Kolla gärna min blogg ;)

http://fototjej.bloggplatsen.se

Frida

13 juni 2012 21:01

Tack så mycket! :)
Jag lånar mammas Canon EOS 1100D som fotar jättebra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards