Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Fiskelycka! ☺

Av Frida - 2 juli 2012 15:29

 

VARNING FÖR MYCKET ATT LÄSA!

 

Igår kväll såg vi ju på Hungergames!

Man tröttnar typ aldrig på den! ☺

Den är alltid lika bra även fast jag bara sett den två gånger då! 


I alla fall gick jag och Alice ned till en brygga där vi fotade igår och metade ☺

Vi satt i typ en halvtimme för att försöka trassla upp linan på en men det gick typ inte..

Så vi fick ta det andra spöet och trassla upp det istället. Fast det gick snabbt ☺


Typ direkt efter att vi kastat i linan fick vi napp!

Och äckligt nog var jag tvungen att döda den... :S

Men vi vet inte vad det är för fisk ( jag och Alice alltså )


Sen kastade vi ju i linan igen och fick napp igen!

Den gången var det en aborre.


Vi två tillfällen fick vi fisk men de var så små så vi kastade i de..

Sista fisken vi fick var en STOR brax! Alltså jag och Alice fick hjälpas åt att dra upp den för att den var

så stor och tung! ☺ 

Och ingen av oss vågade döda den så vi sprang först till några av våra grannar och frågade om de kunde hjälpa oss men en vuxen var inte hemma och då fick vi springa till vår andra granne Mia!

Tack och lov hjälpte hon oss så vi slapp döda den själva... 


Det var i alla fall jättekul att vi fick fisk! ☺

Här kommer en bild från igår ni redan har sett, vi stod och fiskade vid den bryggan!


 

Utanför bryggan simmar en måsunge!

Alice tur att blogga! Hennes blogg hittar ni HÄR!


 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards