Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Bäää i Svingelskogen!

Av Frida - 19 augusti 2012 19:29

 

IDAG

 

Jag har tillbringat nästan hela dagen med farmor och syskonen för att pappa, Annika och Farfar-Ove skulle få tid att flytta in i nybygget!

 

Vi har varit i Svingelskogen på Berget och hälsat på djuren som finns där.

Fick några kompisar där :)

 

 

 

Det här är nog dagens knäppo, eller vad tycker ni?  

 

Grisarna tycker jag är gulliga :)                 

 


Den här geten heter Gudrun och härmade mig om jag lät på ett knäppt sätt! Den lät likadant som jag gjorde så förmodligen låter de så!  

 


Och den här geten kommer jag inte ihåg vad den heter..

 

             




Getterna var vana vid att bli matade av en så de blev typ tokiga när han kom!



Fåren blev också matade. Av oss med mat från farbrorn som matade getterna.   

 

Vi åt fika :)  

 

Och klädde ut oss... :) Snygga eller?    

 

Har haft en väldigt rolig dag med bad, inflyttning i nybygget och fika med farmor, farfar-Ove och familjen!

Varit aweeeeesoome! 

 
 
Ingen bild

mamma

19 augusti 2012 21:38

Vad mysigt ni verkar ha haft! Saknar er dock här hemma!! Så tomt utan er två! Snart så drar skolan igång igen och då är ni tillbaks hos oss. Fina foton!! Älskar dig, puss puss

Frida

20 augusti 2012 10:01

Vi har haft det jättemysigt! Jag saknar er också.
Ja det gör den och jag längtar dit!
Tack :)
Älskar dig också, puss o kram

 
johanna

johanna

20 augusti 2012 08:34

vilka sööta djur!:) fina bilder!

http://geminaarts.blogg.se

Frida

20 augusti 2012 10:02

Jag veet! Visst är de!
Tack :) ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards