Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

My day today

Av Frida - 16 mars 2012 19:42

Ja så här har min dag sett ut;


Jag gick ju såklart till skolan och slutade klockan två, ÄNTLIGEN fredag!

Lea och jag får skjuts av Julia och hennes morfar Göran, det är skönt att vi slipper gå ;)

Sedan äter jag och Lea mellis och går sedan ner till datorn och väntar på att Julia ska komma, vi brukar va med Julia när jag och Lea ändå är.

När Julia komm hit går vi ut och kör dunken och hajen med Elina, det är ju så bra väder ute!

Efter en stund gungar vi på den stora gungan alla fyra tillsammans, jag vet att vi är tokiga ;)

Sedan kom Martin, Sara och Lovisa och är i lekparken en stund, och jag lekte såklart mycket med Sara.

Till slut går vi hem och kommer inte på vad vi ska göra, så då går Julia hem och vi träffas senare på kalas hos Elina. Föräldrarna säger att vi kanske ska gå ut så då gör vi det, hoppar hopprep såklart ;)

Sedan kör jag, Julia, Lea och Elina vinken, det är faktist superkul med vinken.


Orkar inte skriva om ikväll men jag kan berätta att Lea ska sova över här och att vi kanske ska se på Hunger games premiären på fredag nästa vecka på bio :)


Bjuder på en bild jag nyss redigerat

 


Kommentera snygg/ful o.s.v :)


Kraaaaaaaaaaaaaaaamiss

 
 
Your best friend

Your best friend

16 mars 2012 20:02

Snygg ju!!

http://leeislife.bloggplatsen.se!

Frida

16 mars 2012 20:10

Visste du skulle svara så ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards