Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Vardag ♥

Av Frida - 21 februari 2012 13:28

Nej, just precis! Jag hann aldrig att skriva inlägg på eftermiddagen igår! Men jag skriver inläggen nu istället!


Ps: JADEN SMITH I LOVE YOU!!!!





Tack för att du finns min älskling!!

Av Frida - 20 februari 2012 08:11

Börjar sent idag. Vi har idrott på IP första passet så då börjar vi vis tio i nio. Det är tack vare vår fröken Marie! Hon säger att vi inte behöver gå på morgonsamlingen utan att vi kan få sovmorgon. Och idag händer en superrolig grej! Julia min bästa vän och granne ska börja i min grupp! Och tack Sabina för den första "frågan" !

Tänkte att jag kanske skulle börja med frågestund när det börjat komma lite fler folk som tittar.

Sitter just nu och spelar

Haha det är skitroligt! Man skjuter iväg kossor som ska få bort några djur ifrån en speciell bricka!

Oh no! Jag kom just på att vi ska ta spruta på torsdag!!!    OCH ha ett prov som vi bara får träna på i skolan...! Ajdå!


Nej nu blir det inget längre inlägg för nu måste jag göra mig i ordning för jag ska åka med Julia upp till IP


Puss på er och ha en superbra dag!   



Av Frida - 18 februari 2012 08:37

Ja jag tänkte börja med dag 1-30 här på bloggen, mycket av mina idéer får jag från tiniemmas blogg.

Det innebär att jag ska lägga in en bild varje dag om jag kan och hinner på det ämnet som står nedan.

Jag ska helst ta alla själv. 

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig.

Dag 2 - Betydelsen av ditt bloggnamn. 

Dag 3 - En bild du har tagit som du anser är ``konstnärlig`` 

Dag 4 - En ovana du önskar att du inte hade! 

Dag 5 - En bild från någonstans du har varit. 

Dag 6 - Vilken är din favorit superhjälte, och varför? 

Dag 7 - En bild på dina gummistövlar. 

Dag 8 - Korta små mål för denna månaden, och varför?

Dag 9 - Något du har varit stolt över dom senaste dagarna. 

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

Dag 11 - Mitt första julminne. 

Dag 12 - När och varför började du blogga? 

Dag 13 - En bild hemifrån. 

Dag 14 - En bild på dig och din familj. 

Dag 15 - Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle skriv ner de 10 första sångerna och vad dessa betyder för dig!

Dag 16 - En till bild på dig själv.

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Dag 18 - Min garderob.

Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dom.

Dag 20 - Min favoritbok.

Dag 21 - En bild på något som gör dig lycklig.

Dag 22 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?

Dag 23 - Någonting jag vill ha.

Dag 24 - Favoritrecept.

Dag 25 - Vad kan man hitta i din väska?

Dag 26 - Din favorittid på året

Dag 27 - Varför gör du denna 30 dagars utmaning?

Dag 28 - En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?

Dag 29 -  Vad har du lärt dig denna månad?

Dag 30 - Din favoritsång

Om ni inte förstår just nu så kommer ni att förså när jag väl börjar med det.

Av Frida - 18 februari 2012 08:21

Ja rubriken säger nästan allt! På torsdag ska tjejerna i min klass ta våran första livmoderhalsSpruta och dessutom ha ett prov som vi bara får träna på i skolan! Jag funderar på om jag ska köpa bedövningsplåster eller inte, vad tycker ni? Jag har ett litet önskemål av er, skulle ni kunna tipsa om min blogg så att jag får fler besökare? Det skulle vara jättesnällt i såfall. Och en till sak som skulle vara jättesnällt är att följa min blogg via blogglovin eller bloggkeen! Jag lovar er att det inte är ett virus. Byee

Av Frida - 17 februari 2012 19:46

TjaoTjao, bara ett random inlägg från Martins ipad igen. Har Martins mamma, syster och hennes kille på besök. Vi har liksom som ett litet kalas för henne i efterskott. Och ni ska veta, i onsdags när vi gav henne det sista paketet, jag visste redan vad det var, och hon hade öppnat det, så var det en Canon systemkamera! Jag blev också väldigt glad eftersom jag älskar att fotografera! Kommer lägga upp lite bilder jag har tagit därifrån någon dag! Och ÄNTLIGEN så har jag fått min första kommentar! Yeeh! Tack till dig NothingOrdinariy, tänkte länka till din blogg för att du var snäll och kommenterade! NothingOrdinariy.bloggplatsen.seImorrn har jag innebandy match mot Skoghall! Och Skoghall är typ det bästa laget, mitt lag heter Sk Örnen men jag tror ändå på att vi kan vinna :) nej nu tror jag att jag ska gå och se på TheVoice Sverige! ByeBye!

Av Frida - 16 februari 2012 19:02

TjaoTjao! Jag tänkte börja med att säga att ni inte har kommenterat någon GÅNG!

Kom igen jag vill ha kommentarer och frågor!  Och det är lite till saker jag också vill säga:

Igår var jag på min första innebandy träning efter att ha missat den sju gånger för att jag var i Thailand då. Och på tal om Thailand så tror jag att jag ska börja skriva ur min läxdagbok i morgon! Om ni vill asså..

Visste ni att det finns en hockey spelare i Brynäs som heter Niklas Svedberg! Jag heter Frida SVEDBERG   

Asså helt ärligt så är det väldigt coolt att en känd har samma efternamn som jag! Och ni ska bara veta! Alldeles nyss gjorde Fbk mål på Niklas SVEDBERG!   

Där blev de att ägda!

Färjestad har ju inte varit bra på flera matcher också nästan startar de med att göra mål. På måndag ska det hända en jätterolig grej i skolan men just nu är jag den enda som vet det     

Fasen! Nu gjorde Brynäs mål!

Fast vänta lite, DET BLEV OGILTLIGT! Spelare i målgården!!! Yeeehh!!

Bläää, nu måste jag göra tråkig läääääääääääääääääxa  

 


Ses imorrn eller senare ikväll, och glömm inte att...

KOMMENTERA!!!   




Puss på er!


 


Av Frida - 15 februari 2012 14:29

TjaoTjao på er! Blir ett kort inlägg för jag är inne på Martins Ipad. Har ni haft en bra dag? Min dag har faktiskt varit bra! ;) Vi har haft två av mina favoritämnen idag, svenska och BILD! Jag har gjort min mapp idag, man fick rita, skriva ut bilder, klistra på saker och, skriva! Fast man var tvungen att ha med sitt namn och klass. Det var väldigt roligt :) Nu är jag hemma och sitter och ser lite på Hitta Nemo! Och vet ni! Världens bästa mamma i världen fyller 40 år idag! Nej nu ska jag äta mellis!


Tills vi ses! Ha det bäst


Av Frida - 14 februari 2012 13:55

TjaoTjao på er! Hur har eran Alla Hjärtans Dag varit? Min har varit jättebra, fast den här dagen var det den andra i skolan. Jag kom ju hem från Thailand lagom till Alla Hjärtans Dag och Mammas och Mammas moster Lulles födelsedagar! :) Lulle fyller år idag och mamma imorrn ^^ Jaja! Jag tänkte berätta om vad jag hade tänkt skriva om just nu i början här på bloggen!

Först och främst skriver jag om hur dagen varit, om något speciellt har hänt och så, sen tänkte jag att ni kanske ville veta hur jag hade det i Thailand, så då tar jag texterna ur min dagboksläxa från skolan. Sen skriver jag kanske också om vad jag tycker och tänker! Också kommer jag lägga in bilder.

Och förresten! Vad tycks om min header? Gjorde den idag, blev faktist väldigt nöjd! ;)


Jo, jag skulle också vilja tipsa om mina klasskompisar/vänners bloggar!

Det är två stycken:

http://leeislife.bloggplatsen.se

och

http://tiniemma.bloggplatsen.se

Jag läser de väldigt ofta och tycker om de :)

Så var snäll och gå in och titta på de när ni har lust!

Tänkte berätta lite om mina intressen också...

Jag älskar tacos! Även fast det inte är ett intresse! :D

Men... jag spelar innebandy och fotboll,

gillar att läsa och vara med kompisar, älskar djur, vara ute och jag älskar att vara

utomlands! Oj, nu glömde jag att berätta att jag faktist tycker väldigt mycket

om skolan :) Speciellt att ha engelska och bild...


Nu hade jag tänkt att styla bloggen lite till!


Tills vi ses, ha det bäst! ♥

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards