Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 4 mars 2012 09:40

Hello! Var i Mora igår med mitt lag. Såg på innebandy match, elitserien , och fick tips hur man skulle tänka inför en match av deras tränare. Mora mot Täby. 5-3 till Mora! Det var superkul. Orkar inte skriva så långt inlägg.

Idag ska Lea komma hit! ^.^ Ska bli jättekul :D Men visst är det fint väder ute!? Riktigt vårväder. Åh vad jag älskar våren!!!! Förresten! Min bild kom med i NWT!!! Nån som såg den?

Nu ska jag nog ta och gå ut lite :)


Kram Kram

Av Frida - 2 mars 2012 17:42

Ja nu blir lillsyrran Carma tre år idag :) Hon börjar att bli stor för att fortfarande vara ett mindre barn! Från att nyss ha varit hos Moa så är man i Degerfors med pappa. Snacka om att Carma blev glad när hon träffade oss <3 ^.^

Snart kommer grannarna och firar Carma och hon står typ bara i fönstret och väntar. Vet inte vad jag mer ska skriva utan ville lixom bara skriva av mig lite! :D 

Jo nu kom jag på en sak! Ni får gärna göra ett gästboks inlägg, men fråga mig först om det går bra! Och det ska vara såna som jag känner som får det.

Nej nu kommer gästerna så nu måste jag avsluta!


Kram Kram

Av Frida - 2 mars 2012 13:40

Hejsan! ;D


Moa har gäst bloggat! Här sitter vi i hennes säng och gapskrattar åt just allting! Kan inte SLUTA! :DDD

Kissar snart på mig! Ojdå! ^^ Nu sprang Moa skrattandes till toan :D


Iaf här kommer lite bilder från när vi var ute från min kamera :D


                                                             

   

Sorry för felvända bilder... :D

Hejdååååååååååååååååååååååååååå


ps: Visst suger Sean Banans nya låt Sean den förste Banan??!!! Blä för den!

Av Frida - 2 mars 2012 12:25

Hejhej ! :D


Jag och Frida har precis varit ute och tagit lite bilder! Eller lite, det var ganska mycket! Och vi har skrattat och skrattat och skrattat! Vi gick lite längst vägen och ner till stallet för att ta kort på hästarna, och så kom den busiga ponnyn fram till oss och vi fick massa kort på honom. När vi skulle gå tillbaka så skulle Frida ta kort på isen i ett dike och så trillade hon! hahahah gud va vi skrattade! 


Här kommer några bilder som jag har tagit under förmiddagen:

 




 


// Moa Skoglund :D 



Av Frida - 1 mars 2012 10:08

Gomorron kära bloggläsare! Vet inte vad man ska skriva riktigt. Ska väl gå upp och äta frulle snart.

Tack till alla er som tittade på min blogg igår! Det var hela tjugotre stycken, REKORD! Tack så mycket :)

Är det ingen som vill vara med i fototävlingen? Det är väl i alla fall roligare än en novelltävling!

Vet ni! Jag har skickat in en vårbild till NWT :D Hoppas att den kommer med. Men om ni ser en bild på en snödroppe och att det är Frida Svedberg i Molkom som tagit den, då är det jaaag! ;D


Nej då ska man väl ta och gå upp och äta frulle.

Kram på er <3

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards