Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under mars 2012

Av Frida - 24 mars 2012 08:12


God morgon

ÄNTLIGEN är det vår! Supervarmt ute, tussilago, skillor, krokusar och såna där med blåa pärlor typ är hittade!

Det kommer upp bilder på det där i nästa inlägg för nu har jag inte tid för jag ska och hjälpa mamma med hennes 40 års fest som vi ska ha ikväll ;)

Ska bli så nice ;) Det kommer upp bilder därifrån också typ imorron eftersom jag inte har tagit några!

Efter festen ska jah sova över hos min kompis Linnéa som bor typ 100 meter

från stället vi ska vara på..! Då kan vi gå hem när vi vill.

Nu måste jag faktist gå och klä på mig eftersom vi ska åka och greja där om typ en kvart!!


Kram


Bjuder på en bild så länge som Ni får nöja er med!!! <3

 




:@

Av Frida - 22 mars 2012 07:33

Godmorgon!

Fy fasen vad jag blev irriterad på datorn igår! När jag skulle byta presentationsbild och presentationstexten så blev allt puckat! Headern försvann helt och det stod bara mitt namn!!

Åhhh vad jag blev IRRITERAD igår!


Tack och hej leverpastej

Av Frida - 21 mars 2012 19:57

Hej på er! Tack så mycket för alla kommentarer/frågor till min frågestund! Tänkte lägga upp svaren och frågorna nu!


Juni:

Gillar du min blogg? Berätta varför :D

Hur många år är du?:)
Läser du min blogg ofta som en favoritblogg?
När började du läsa den? :)

Kram!

Svar:

Ja jag gillar din blogg, eller snarare sagt ÄLSKAR den! :D

Jag är 11 och fyller tolv i år :)

Din blogg läser jag som en favoritblogg, alltså VARJE dag!

Jag började läsa den i söndags!!! :D

Kram!


Emma:

1. Är du kär i nån? :)
2. Favoritskolämne?
3. Favoritmat?
4. Vilket land skulle du vilja bo i om du inte bodde i sverige?

Det för mina frågor ^^

Svar:

1. Ja lite..

2. Engelska och Matte!

3. Tacos såklart :D

4. Hmm... det vet jag faktist inte.

Tack Emma!


Lea:


Skriv 5 saker du gillar :)

Svar:

1. Dig!

2. Juni Carlstofts blogg!

3. Familj och släkt!

4. Kompisar :D

5. Matte :DD


Kajsa:

Vad är det mest pinsammaste som har hänt dig?

Svar:

Hmm.. Du det vet jag faktist inte..

Det skulle väl vara när jag kissade ner mig i en gunga på skolan!


Ellen:

Kan inte du intervjuva mig till din blogg?

Svar:

Jo visst! Säg bara till när du har lust!


Ellen:

Hej frida! är du kär i någon

Svar:

Ja lite..


Fellan

Vem är du kär i?

Svar:

Han börjar på L och är ingen från skolan.


Det var alla! Tack än en gång alla som frågade!!!



Av Frida - 20 mars 2012 19:43

Komigen fråga på nu! Har bara fått en fråga era snålisar.. :/

Av Frida - 20 mars 2012 18:31

Ja tänkte göra min första frågestund nu! Den pågår tills klockan åtta på kvällen i morgon så passa på att fråga vad ni vill! Jag måste svara, 100 % ärligt

 

 

FRÅGA PÅ NU BARA!!!! :D

Av Frida - 20 mars 2012 07:12

Dag 13 - En bild hemifrån


Jag vet inte riktigt om jag har någon bild hemifrån men jag får väl kolla! ;)

 

Ja här är en bild från Sara och Lovisas rum när Sara är riktigt busig och står och tänker ta ner en sak från

hyllan hon håller i!

Ajajaj Sara! ;) ^-^

..

Av Frida - 19 mars 2012 20:46

God natt för idag bloggen!

Av Frida - 19 mars 2012 16:08

Dag 12-När och varför började du blogga?


Jag startade bloggen 13/2 2012, så den är alltså väldigt ny!^-^

Varför jag började blogga var för attjag hade en annan blogg förut som

jag tröttnade lite på och kände då att jag ville starta en ny blogg!


Bjuder på en sötis!


 

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards