Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 21 augusti 2012 16:30

   

Av Frida - 21 augusti 2012 10:59

Igår kväll gick jag på promenad med pappa, 8 kilometer!   Väldigt bra träning!   

Tog lite bilder därifrån som jag tänkte lägga upp nu!

                 

Av Frida - 20 augusti 2012 14:22

Jag beställde några smycken i fredags och de hade kommit på posten idag!

Första gången jag beställer hem något till mig :)

Smyckena kommer från Imbusy.se


           


     

Av Frida - 20 augusti 2012 13:30

JAG VILL HA ÖVER TVÅHUNDRA RÖSTER

 

IDAG! SNÄLLA TIPSA ANDRA OM MITT

 

BIDRAG OCH RÖSTA PÅ, SKRIV PÅ ERA

 

BLOGGAR, BARA SÅ ATT FOLK SER DET!

 

Av Frida - 20 augusti 2012 12:00

 



Vilken av bilderna tyckte ni var snyggast?  

KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA!


Detta är ett tidsinställt inlägg så just nu är jag förmodligen och hämtar Carma och Zelma på dagis! :)

Av Frida - 20 augusti 2012 10:05

Jag kommer ta bort dagens knäppo och ersätta det med en annan kategori! :)

Tror det kommer bli bättre så.

  


Blev ett kort inlägg men i alla fall något!


Men jag kommer vara borta under förmiddagen och det kommer förmodligen bli bloggning under eftermiddag/kvällen för min del, och då blir det ett speciellt inlägg om skolstarten!


Glöm inte att:

Rösta på mitt bidrag i en tävling, rösta så är du super gulli!

Rösta på mitt andra bidrag i samma tävling, snälla!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards