Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 8 juli 2012 21:50

                                                                                                                                                                           


Här var lite bilder från när vi gick på Stångehuvud, ett berg!

Blev så otroligt fina bilder och Tesa gav mig väldigt bra tips, hon har en egen katalog! Så hon är väldigt bra på att fota!



Nej nu ska vi se på Kung Fu Panda 2, så jag hinner inte blogga mer!


Kram! ☺ ♥

Av Frida - 8 juli 2012 17:37


                           


Lea blev så glad efter att ha fått ett brev hem till sig och sett att hon vunnit två entrébiljetter till Liseberg! ☺

Längtar så sjukt mycket tills vi ska på Liseberg! 

Men resan har gått bra, alla som vill veta!

Kommer nog bli bloggning på eftermiddagarna eftersom vi gör annat på förmiddagen tror jag! ☺



KRAM


Av Frida - 8 juli 2012 10:37

Nu håller jag på att packa det allra sista - som tandborste och grejer som behövs laddas!
De kommer och hämtar mig vid halv tolv ungefär, så jag har en stund att göra mig i ordning på!
Men FY vilken jobbig kväll det va igår! Mamma o Martin var på fest så
Lulle och hennes kompis Sonja fick vara barnvakter!
Och den första som somnade somnade vid halv elva typ! Och Sara var fortfarande vaken när jag gick och la mig vid elva!
Flera gånger ville jag bara lägga mig själv.
Nej nu måste jag gå upp och äta frukost!
Kram!

Av Frida - 7 juli 2012 15:04

Hej på er!

Tänkte bara säga att jag har blivit KÄÄÄÄR!!!!!!!!!


Fast ni trodde väl jag menade i en kille?

Nänä, aldrig!




Jag har blivit SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kär i http://pusheen.com!

De har så otroligt gulliga katt - skämt bilder där!


Titta bara på de här! Så gulliga!


               

Av Frida - 7 juli 2012 10:05


Morning sunshines!

Vad ska ni göra idag då?

 


Idag ska jag nog inte göra något speciellt - packa  färdigt och lite sånt!

Men är så SJUUUUUUUUUUKT taggad med att åka AtmosFear! O.O :D 

Längtar så mycket!

Men jag ska nog fixa lite tidsinställda inlägg, utifall att det inte finns internet i Lysekil!

Ska fråga Lea :)

Jag gör tidsinställda inlägg även om det finns internet så jag inte behöver sitta vid datorn och blogga mycket -

utan kan va med bästa kompisen ever mer! :)


Här är en liten rolig konversation som jag hade med Lea :



Lea bästa vän ever <3: Men vi ska åka:
Lea bästa vän ever <3: Balder, Kanonen, SpinRock, Kållerado, (kanske) spökhotellet gasten, Atmosfear, Uppswinget, Lisebergsbanan, Radiobilarna, Kristallsalongen, Uppskjutet, Höjdskräcken, Virvelvinden, FlumeRide och Hanghai
Frida Svedberg: du, jag kan faktist spy om jag åker virvelvinden. o.o
Lea bästa vän ever <3: oki, kan du???
Frida Svedberg: En gång tyckte jag det va så läskigt så farmor var tvungen att stoppa karusellen, jag fick gå av!
Frida Svedberg: Snacka om pinsamt!
Lea bästa vän ever <3: ahh
Lea bästa vän ever <3: men du, ska vi åka pariserhjulet och/eller lisebergshjulet?
Frida Svedberg: kanske.
Frida Svedberg: fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan fy fan
Lea bästa vän ever <3: ????
Frida Svedberg: FY FAN VAD LÄSKIGT ATT ÅKA SPINROCK!
Lea bästa vän ever <3: ja men jag har räknat med typ alla vi får åka
Frida Svedberg: Jaha o.o
Lea bästa vän ever <3: vi får åka alla då förutom knatterally och flygkarusellerna o.O
Frida Svedberg: Okej :D

Lea bästa vän ever <3: men du om vi klarar att åka atmosfear klarar vi alla karusellerna!

Frida Svedberg: SÅklart! ;)
Frida Svedberg: men kan vi inte börja med den? :P
Lea bästa vän ever <3: jo, det hade jag redan planerat in förstår du!
Frida Svedberg: BRA!!
Lea bästa vän ever <3: tänk att jag vann entrébiljetter o.O
Frida Svedberg: har ni trådlöst internet i Lysekil?
Lea bästa vän ever <3: kan fråga pappa när vi sitter i bilen :D
Lea bästa vän ever <3: men det tror jag att han ska

  

  

Av Frida - 6 juli 2012 16:13


 

När jag kom hem till mamma blev jag nästan chockad - så MÅNGA rosor det fanns i vår trädgård!

Var tvungen att gå ut och fota så vackert som det var!



Hittade en fjäril i en av rosorna som inte rörde på sig när jag petade på den. Jag tog för givet att den dött där!

Men sen när jag slog till blomman - först då flög den iväg! ^^


Här kommer bilderna från den lilla photoshooten! ☺ 


                                     


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards