Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 19 mars 2012 15:57

Hej på er! Är nu hos kompis som jag inte har varit med på skitlänge kännns det som! :D ☺

Hon ska klippa sig idag och då ska hon klippa lugg som jag har :) Har hjälpt henne med en muspekare till hennes gleeblogg.

Det är så tråkigt för Lea har magsjukan! Så då kan inte jag va med henne.


Kram kram!

Av Frida - 19 mars 2012 07:26

Ännu en TRÅKIG skoldag framför sig. Kommer arbeta med NO i två timmar idag!! :@ Det är verkligen inte roligt eftersom vi ibland inte ens får rast! #


Jag ska kanske göra ett videoinlägg någon dag och lägga in på bloggen! Fast i så fall tillsammans med en kompis! ;) Det skulle vara ganska kul ^-^ Vad tror ni om det vaa?

Kommer också börja skriva om boken och filmen Hungerspelen. <3 Det är ABSOLUT ( Nu kan ingen bok slå den ) den BÄSTA boken jag läst i hela världen!!! <3 ☻ ♥


...

Av Frida - 18 mars 2012 19:40

Hej! Jag har varit hos mammas moster Lulle hela dagen så jag har inte kunnat blogga förens nu ;)

Det här har jag gjort idag:

Läst, löst korsord, ritad påskbild till påsktävlingen i NWT, varit till kyrkogården med Lulle och spelat kort! ^-^

Tycker jag har haft en väldigt rolig dag idag :) ^-^

Någon mer som ska vara med i påsk tävlingen??!!

Skulle vara kul om man visste någon...

Kommer några vattenbilder, som jag nu tack vare snälla Emma i min klass vet hur man gör! :D Tack så mycket Emma om du läser detta ^-^ Kan ju länka till hennes blogg också; tiniemma.bloggplatsen.se


Nej nu ska jag nog ta och gå och fota lite vattenbilder!!


Kraaaaamis

 

Av Frida - 17 mars 2012 14:00

Ja nu är jag hemma från kalaset. Han fick många presenter och blev glad av ALLA ! Till och med kläderna han fick som barn inte brukar tycka är så kul att få ;)

Ny header, vad tycks? Jag vet att jag ofta gör nya headers men jag ville ha en med lite färg och sommarkänsla

i :) ♥ Om ni undrar vart jag gör mina headers så gör jag de på photovisi.com och tar bort reklamskylten som sitter på i paint ! Jag rekomenderar verkligen den sidan för det blir så bra bilder där :) Man kan ladda upp från datorn och ta kort med videokameran.

Ska sova hos mammas moster Lulle idag så det blir inte så mycket bloggning ikväll. Vi ska nog se på "Smartare än en femteklassare" :) Det verkar väldigt roligt !

Längtar så himla mycket tills på lördag för då har vi mammas fyrtio års fest ! ^-^

Det kommer ganska mycket folk och då får jag träffa många som jag inte träffar så ofta !

Bara så ni vet så gör jag Dag 1-30 flera gånger per dag men det är för att jag inte orkar vänta tills nästa dag !

Nu ska jag bara skriva färdigt detta inlägg sen ska jag göra ett till inlägg med Dag 1-30. xD


Kraaaaaaaaam

Av Frida - 17 mars 2012 09:29

Godmorgon på er! Hade en väldigt kul kväll igår med Lea. Vi påbörjade

en ny tidning som vi döpte till Meowte. Det är en tidning om lite allt möjligt men vi kommer

typ alltid lära er rita något speciellt djur/människa/vad som helst.

Idag ska min familj och jag åka till mina kusiner Rickard och Miriam för Rickard

fyller två år idag ;)

Åhh! Kan inte lägg in min nya länkning till Leas blogg så det får bli

en gammal bild!


 


Kraaaaam

Av Frida - 16 mars 2012 20:11

Ville bara meddela att jag har ätit TACOS idag på kvällen! Tycker verkligen om tacos så mycket :)

Skriv om ni tycker att det är gott/äckligt o.s.v

Måste upp till bästisen och greja lite <3


Kraam

Av Frida - 16 mars 2012 19:42

Ja så här har min dag sett ut;


Jag gick ju såklart till skolan och slutade klockan två, ÄNTLIGEN fredag!

Lea och jag får skjuts av Julia och hennes morfar Göran, det är skönt att vi slipper gå ;)

Sedan äter jag och Lea mellis och går sedan ner till datorn och väntar på att Julia ska komma, vi brukar va med Julia när jag och Lea ändå är.

När Julia komm hit går vi ut och kör dunken och hajen med Elina, det är ju så bra väder ute!

Efter en stund gungar vi på den stora gungan alla fyra tillsammans, jag vet att vi är tokiga ;)

Sedan kom Martin, Sara och Lovisa och är i lekparken en stund, och jag lekte såklart mycket med Sara.

Till slut går vi hem och kommer inte på vad vi ska göra, så då går Julia hem och vi träffas senare på kalas hos Elina. Föräldrarna säger att vi kanske ska gå ut så då gör vi det, hoppar hopprep såklart ;)

Sedan kör jag, Julia, Lea och Elina vinken, det är faktist superkul med vinken.


Orkar inte skriva om ikväll men jag kan berätta att Lea ska sova över här och att vi kanske ska se på Hunger games premiären på fredag nästa vecka på bio :)


Bjuder på en bild jag nyss redigerat

 


Kommentera snygg/ful o.s.v :)


Kraaaaaaaaaaaaaaaamiss

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards