Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Idag ♥

Av Frida - 18 maj 2012 10:28

Hello! Har varit lite dålig update de senaste dagarna. Är hos pappa och vi har haft kalas igår för Annika och Zelma så där har ni en anledning!

Idag är det marken i Molkom som jag ska gå på med mina kompisar och på kvällen sover vi över hos en av de! :)

Ska bli kul och mysigt!

 


Nu ska jag gå ut och hoppa med Carma, hon tjatar på mig så jag följer med! :P


KRAM ♥

Av Frida - 11 maj 2012 21:52

Hej hej! Idag efter skolan följde Lea med till pappa och vi har haft kul :)

Här kommer två videor från idag!





Den sista videon gjorde jag förut, senare än den första!


Sov gott!


KRAM ♥



Av Frida - 8 maj 2012 20:23

Idag har det varit en kul dag :)

Emma följde med hem efter skolan och vi tog massa kort, för det är bra att hon också gillar att fota, så här kommer de!

                              


Och ja, jag har tagit de tre sista bilderna :) Man kallar bilderna bokeh när de blir så! Är det inte coolt? :P


Sen har jag haft fotbollsträning idag också och jag märker att min fot som jag stukade i Mora håller på att försämras lite, för jag har lite mer ont i den nu. För tidigare höll det på att bli bättre men nu går det lite nedåt, så jag hoppas att det snart blir bra i den!


Ha en bra kväll!


KRAM ♥

Av Frida - 7 maj 2012 20:02

H3\\0! Här kommer lite bilder från när jag och Lea var, fast vi tog inte så många!


                   

Tycker sista bilden är så gullig!


Av Frida - 7 maj 2012 07:40

Good morning! Drar snart till skolan så blir bara ett snabbt inlägg.

Idag följer Lea med hem så då kommer det nog upp massor av bilder, som det brukar göra när vi är!   

Ni har väl inte glömt bort tävlingen, du klickar HÄR för att komma dit!

Bild på hur jag ser ut idag;

 


Bl.a har jag på mig de nya shortsen, tycker de verkligen är snygga!


KRAM!

Av Frida - 4 maj 2012 22:40

   Efter en lång dag med kompis och väldigt mycket fototagning är jag nu väldigt trött och jag och Lea ska nu lägga oss.


 




Av Frida - 4 maj 2012 14:25

  Har kommit hem från skolan nu så jag tänkte lägga upp resten av bilderna!


                      


Älskar bilderna med nyckelpigan, tog de när Lea var här igår, och nu är hon här idag igen   

Hon får sova över också, så hon kommer se på matchen jag ska spela imorron. För vi har vår första match för säsongen i fotbollen då, och motståndarna kommer ända från Arvika! Gud vad töligt att åka så långt till en match! Fast vi har lyckligtvis hemmamatch..


Nej nu ska Lea få blogga lite.   



KRAM!

Av Frida - 3 maj 2012 20:36

Är väldigt glad just nu för, vid halv sex ungefär fick Martins, bror och hans fru en liten pojke! ♥

Han ska förmodligen heta John ( vet ej hur de vill stava namnet... )

Vi har gått och väntat hela dagen för de åkte in i går kväll så nu är vi glada!!!   


 


GRATTIS till er Anna och Anders!


Har varit med Lea idag och då följde hon med till fotbollsträningen och testade det   

Det gick väldigt bra för henne och jag hoppas att hon fortsätter, för vi behöver typ backar   

Ja, var egentligen bara det jag ville blogga om, skriver väl något inlägg i morgon, och förresten, förra veckan blev jag Veckans blogg på denna blogg.


Ha en trevlig kväll!


KRAM

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards