Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Allt möjligt ♥

Av Frida - 11 april 2012 13:30

Hej på er! Igår var vi på Karlskoga badhus. De har ju renoverat där så det är nytt. Vi hade jättekul och jag hoppade massor av gånger från trean :) Samuel är så modig att han vågade göra en volt från ettan, jag gjorde det EN gång och fick typ rumpplask :/  Och pappa tog väldigt coola bilder med sin telefon när jag hoppade, så jag kommer nog ladda upp de någon dag.


Efter att vi badat färdigt åkte vi till mormor Magda, pappas mormor, för hon fyllde 88 år tror jag ...

Och där träffade vi mina tremänningar som jag inte träffar ofta alls! Vi hade jättekul och spelade typ kort hela tiden och bytte mobilnummer. Jag är avundsjuk på de för på fredag åker de till Florida! :P


Kram

Av Frida - 8 april 2012 21:17

Hej på er! Nu är jag hemma, fast inte hemma hos mamma eller pappa utan hos farmor! Vi åkte förbi Molkom och hämtade upp samuel för vi ska vara hos pappa under veckan fast han jobbade sent idag. Jag har haft det superkul i Branäs, kommer bara skriva ett kort inlägg och berättar mer i ett annat!

Det kommer komma upp typ 5 bilder eller nåt sånt för jag tog knapt några och min kamera på mobilen är så dålig.

Ska kanske till Sthlm på tisdag, men bara kanske!


Kram på er..

:P

Av Frida - 28 mars 2012 19:08

God kväll på er!

Sorry om jag inte bloggat på ett tag men när jag har varit inne på bloggplatsen har jag typ TUSEN gånger försökt att ändra så att det finns en bakgrund, en presentationstext och en presentationsbild på bloggen! Fy FASEN vad jag är trött på att det inte går att ladda upp sånt men nu ska jag försöka på familjens dator istället.

Aja men nu har jag nyss duschat eftersom jag har varit på innebandy träning från fem till sex.

I morron ska jag sova över hos Lulle men det blir lite bloggning ändå på eftermiddagen för jag ska

inte dit direkt.


Ni får nöja er med en gammal bild så länge! ;)


 



P.s KOMMENTERA MERA!!!! :D



Av Frida - 24 mars 2012 08:12


God morgon

ÄNTLIGEN är det vår! Supervarmt ute, tussilago, skillor, krokusar och såna där med blåa pärlor typ är hittade!

Det kommer upp bilder på det där i nästa inlägg för nu har jag inte tid för jag ska och hjälpa mamma med hennes 40 års fest som vi ska ha ikväll ;)

Ska bli så nice ;) Det kommer upp bilder därifrån också typ imorron eftersom jag inte har tagit några!

Efter festen ska jah sova över hos min kompis Linnéa som bor typ 100 meter

från stället vi ska vara på..! Då kan vi gå hem när vi vill.

Nu måste jag faktist gå och klä på mig eftersom vi ska åka och greja där om typ en kvart!!


Kram


Bjuder på en bild så länge som Ni får nöja er med!!! <3

 




Av Frida - 19 mars 2012 07:26

Ännu en TRÅKIG skoldag framför sig. Kommer arbeta med NO i två timmar idag!! :@ Det är verkligen inte roligt eftersom vi ibland inte ens får rast! #


Jag ska kanske göra ett videoinlägg någon dag och lägga in på bloggen! Fast i så fall tillsammans med en kompis! ;) Det skulle vara ganska kul ^-^ Vad tror ni om det vaa?

Kommer också börja skriva om boken och filmen Hungerspelen. <3 Det är ABSOLUT ( Nu kan ingen bok slå den ) den BÄSTA boken jag läst i hela världen!!! <3 ☻ ♥


Av Frida - 17 mars 2012 14:00

Ja nu är jag hemma från kalaset. Han fick många presenter och blev glad av ALLA ! Till och med kläderna han fick som barn inte brukar tycka är så kul att få ;)

Ny header, vad tycks? Jag vet att jag ofta gör nya headers men jag ville ha en med lite färg och sommarkänsla

i :) ♥ Om ni undrar vart jag gör mina headers så gör jag de på photovisi.com och tar bort reklamskylten som sitter på i paint ! Jag rekomenderar verkligen den sidan för det blir så bra bilder där :) Man kan ladda upp från datorn och ta kort med videokameran.

Ska sova hos mammas moster Lulle idag så det blir inte så mycket bloggning ikväll. Vi ska nog se på "Smartare än en femteklassare" :) Det verkar väldigt roligt !

Längtar så himla mycket tills på lördag för då har vi mammas fyrtio års fest ! ^-^

Det kommer ganska mycket folk och då får jag träffa många som jag inte träffar så ofta !

Bara så ni vet så gör jag Dag 1-30 flera gånger per dag men det är för att jag inte orkar vänta tills nästa dag !

Nu ska jag bara skriva färdigt detta inlägg sen ska jag göra ett till inlägg med Dag 1-30. xD


Kraaaaaaaaam

^-^

Av Frida - 15 mars 2012 07:46

Jag LYCKADES!!!

Drog själv ut tanden i tisdags hemma på kvällen! Nu ser det så konstigt ut för det är ett stort hål :) Det tog ett tag att få ut den men till slut gick det! Har ni hört att jag en gång när jag tappa tand så skulle jag skölja av blod från den, då råkade jag dra på full fart så att tanden gled ner i handfatets avlopp typ ;) Martin var snäll och skruvade isär den så att min tand kom fram ^-^


Nu ska jag gå till skolan snart, har vikare som heter Aida tror jag ...


 

Av Frida - 15 mars 2012 07:45

Ja, disco har jag varit på i går kväll på fritisgården ;) Därför har jag inte bloggat och också för att jag var ute med kompis på eftermiddagen.

  

Imorron ska det bli jättekul för jag får träffa pappa & co och se på när pappa spelar föräldra match mot Samuel! Sen ska vi gå till Baren och äta piiiiiiiiiiiiizza! Mums :)


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards