Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Allt möjligt ♥

Av Frida - 27 februari 2012 09:11

Jag hade verkligen en toppenrolig dag igår! Var på sjön typ tills halv 3 och åkte spark, fotade och åkte med Martin och Lovisa på spark ut till en ö! Det fanns ett förfallet hus därute och det har nog varit något av en sommarstuga! Jag hade verkligen superkul igår, och det känns att våren är påväg. Istappar blir mindre och mindre, snön smälter, luften blir varmare och man behöver inte en riktigt tjock vinterjacka om man ska vara ute! Åhh vad jag älskar våren...

Men hallååå? Är det ingen som vill vara med och tävla? ;) Ingen verkar vilja vara med...

Men om ni vill så kan jag ändra till en fototävling! Ni skickar en bild som tyder på att det börjar bli vår till min mail! Tycker ni det låter bättre?! Om ni vill ha fototävling hellre så skriv en kommentar till detta inlägg, så ändrar jag bara det i ett nytt inlägg :D BÖRJA KOMMENTERA!!

Av Frida - 26 februari 2012 09:13

Sovit gott? Det har verkligen jag gjort! När jag vaknade kände jag att det skulle bli en toppenrolig dag :) En varm känsla strömmade genom kroppen när jag såg att solstrålar lirkat sig fram bakom rullgardinen. Nu kommer snart våren! *Hur tyckte ni Mello var igår då? Tyckte att Lisa och Danny var helt värdiga att gå till final, speciellt Lisa! Deras låtar var jättebra och tänkatt Danny fyllde år igår! Det verkar se ut som om det inte är någon som vill vara med och tävla?! Kom igen nu ni kan väl skriva en novell?Idag sen ska vi kanske åka skridskor! Och Julia får kanske följa med! Nu ska jag gå och äta frukost! Poss poss

Av Frida - 21 februari 2012 16:27

Ja vi gick ut. Lea och jag gick först till Trixie, en söt liten hundvalp som jag kommer skriva mer om någon annan dag, och lekte med henne. Tyvärr ville hon knappt leka med oss utan ville bara in till sin hundpappa Bolt som var på besök. Jag kan förresten lägga in en bild på henne!

Men först skriver jag färdigt. När vi hade lämnat in henne så gick vi hem och frågade Julia om hon ville följa med och gå till lekparken. Sen kom vi överens om att bygga en koja. Och vi blev lite arga för hennes lillasyster Elina spionerade på oss!

Oj nu ska vi gå upp och göra semlor! Puss Puss här kommer bilden



 

Av Frida - 20 februari 2012 08:11

Börjar sent idag. Vi har idrott på IP första passet så då börjar vi vis tio i nio. Det är tack vare vår fröken Marie! Hon säger att vi inte behöver gå på morgonsamlingen utan att vi kan få sovmorgon. Och idag händer en superrolig grej! Julia min bästa vän och granne ska börja i min grupp! Och tack Sabina för den första "frågan" !

Tänkte att jag kanske skulle börja med frågestund när det börjat komma lite fler folk som tittar.

Sitter just nu och spelar

Haha det är skitroligt! Man skjuter iväg kossor som ska få bort några djur ifrån en speciell bricka!

Oh no! Jag kom just på att vi ska ta spruta på torsdag!!!    OCH ha ett prov som vi bara får träna på i skolan...! Ajdå!


Nej nu blir det inget längre inlägg för nu måste jag göra mig i ordning för jag ska åka med Julia upp till IP


Puss på er och ha en superbra dag!   



Av Frida - 16 februari 2012 19:02

TjaoTjao! Jag tänkte börja med att säga att ni inte har kommenterat någon GÅNG!

Kom igen jag vill ha kommentarer och frågor!  Och det är lite till saker jag också vill säga:

Igår var jag på min första innebandy träning efter att ha missat den sju gånger för att jag var i Thailand då. Och på tal om Thailand så tror jag att jag ska börja skriva ur min läxdagbok i morgon! Om ni vill asså..

Visste ni att det finns en hockey spelare i Brynäs som heter Niklas Svedberg! Jag heter Frida SVEDBERG   

Asså helt ärligt så är det väldigt coolt att en känd har samma efternamn som jag! Och ni ska bara veta! Alldeles nyss gjorde Fbk mål på Niklas SVEDBERG!   

Där blev de att ägda!

Färjestad har ju inte varit bra på flera matcher också nästan startar de med att göra mål. På måndag ska det hända en jätterolig grej i skolan men just nu är jag den enda som vet det     

Fasen! Nu gjorde Brynäs mål!

Fast vänta lite, DET BLEV OGILTLIGT! Spelare i målgården!!! Yeeehh!!

Bläää, nu måste jag göra tråkig läääääääääääääääääxa  

 


Ses imorrn eller senare ikväll, och glömm inte att...

KOMMENTERA!!!   




Puss på er!


 


 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards