Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Foton ♥

Av Frida - 7 maj 2012 07:40

Good morning! Drar snart till skolan så blir bara ett snabbt inlägg.

Idag följer Lea med hem så då kommer det nog upp massor av bilder, som det brukar göra när vi är!   

Ni har väl inte glömt bort tävlingen, du klickar HÄR för att komma dit!

Bild på hur jag ser ut idag;

 


Bl.a har jag på mig de nya shortsen, tycker de verkligen är snygga!


KRAM!

Av Frida - 6 maj 2012 16:34

Hej hej!

Har varit i stan förut och tänkte lägga upp bilder från igår när gästerna var här!


                                                                     


Det var alla!


KRAM!

Av Frida - 5 maj 2012 17:58

Har fått två par nya skor, som är underbart sköna, speciellt de röda som Martin köpte till mig, och en tröja!

Tröjan är lixom väldigt snygg men ändå enkel! Älskar de här sakerna, Tack Martin!!! ♥

Här har ni de!


     


Nu får vi alldeles strax gäster, så jag kommer nog inte kunna blogga mer idag, men aja!


KRAM!

Av Frida - 5 maj 2012 16:26

Fick en fråga om jag kunde lägga upp bilderna från igår så, Här kommer bilder från igår!!


                                                                        


Det var alla bilder från igår när jag och Lea fotade!

Kolla in vår nya blogg, som vi har tillsammans! ( Klicka på "nya" för att komma till bloggen. )

Av Frida - 4 maj 2012 14:25

  Har kommit hem från skolan nu så jag tänkte lägga upp resten av bilderna!


                      


Älskar bilderna med nyckelpigan, tog de när Lea var här igår, och nu är hon här idag igen   

Hon får sova över också, så hon kommer se på matchen jag ska spela imorron. För vi har vår första match för säsongen i fotbollen då, och motståndarna kommer ända från Arvika! Gud vad töligt att åka så långt till en match! Fast vi har lyckligtvis hemmamatch..


Nej nu ska Lea få blogga lite.   



KRAM!

Av Frida - 4 maj 2012 07:39

Hej på er! Tänkte lägga upp lite bilder från helgen.

Alltså det är inte många bilder från Mora, så ni vet   

Fast det är bilder från när Julia och jag körde kubb i förrgår och lite sånt..

P.s Mamma tog närbilder på mig ofta, och jag har nummer 39.


                                          


Tycker om de två sista bilderna, där ser man hur glad Lovisa blir när mamma och jag och Samuel kommer hem från Mora ... <3


Resten av bilder kommer i eftermiddag för nu måste jag dra till skolan!!


KRAM

Av Frida - 24 april 2012 07:18

God morgon!


Har ni sovit gott?

Tänkte berätta om gårdagen nu, i väntan på att gå till skolan..

Skrev ju ett kort inlägg precis innan jag åkte iväg, alla har kanske inte sett det, men i alla fall så

åkte vi och slommade! Igen :)

Så nu har vi varit ute och slommat två gånger på mindre än en

vecka och igår följde då Martin med istället för mamma, för han ville också vara med

och se om vi fick napp.

Titta på bilderna jag tog.


Jag hittade ju såklart någonting att ta kort på!

 

   Vad är det för filur som går där? Nä! Det var ju bara Samuel! :)  

Här sitter jag och äter min egna kålbulle :)  

Jag och Samuel och Martin går iväg till den större sjön för att titta på den och utsikten innan det blev beckmörkt. Alltså, det var mörkare när jag tog bilderna men det blev blixt.

 

Jag tycker om när det speglar sig i vattnet..

Haha :)   

Samuel leker med elden..  

 ..och jag lyckas fånga det på bild så att det ser super coolt ut! :)  

Här står vi och spelar Rumble i väntan på slom :)  

Efter lång väntan ser vi äntligen att vi hade tur ikväll! Detta är vår första SLOM!  

 Nu blir det bara fler och fler i hinken.  

Detta är sista bilden på slommen men det kom fler, ca 10 stycken fick vi :)  


Det var allt en härlig dag, kompisar, fotning och slomning, och vi fick ju napp!


Ha en trevlig dag!


Av Frida - 23 april 2012 18:02

Hej på er!

Här kommer alla bilder som jag tagit med Ellen & Julia! ( En del är craaaazyy! :P )                                                             


Jag blev väldigt nöjd med alla, speciellt de bilderna med de gula blommorna som vi hittade på en buske på Julias gård och de bilderna jag tog på Ellen när hon låg ner, visst ser hennes hår UNDERBART ut där?  

 Just det där ljuset som gör att hennes hår lyser älskar jag, man skulle kunna kalla hennes hår för Ellen med det gyllene håret...   Skulle nästan vilja ha hennes hår, även fast jag är rätt nöjd med mitt! Har haft väldigt kul med dessa underbara kompisar idag, det går verkligen att vara sig själv i deras närhet, klicka HÄÄÄR för att komma till Ellens nystartade blogg som hon driver med sin kompis!


HEJDÅ!

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards